Inaktuell Lasslo. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ditt discordnamn: Lasslo.

Ange ditt födelsedatum 7 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för, Jag känner att jag vill förbättra Staff teamet och vill jättegärna hjälpa Admins och staff teamet och göra Staff jobbet lättare. Jag vill se till att allas pelare följer reglerna och att alla kör högnivå på RPN. Jag är trött på oseriösa ssjspelare och alla lalare och vill få bort de så alla spelare får ha en skön och bra tid på servern. Jag har tid över och jag tror att jag kan hjälpa till så att unive utvecklas på ett mycket bra sätt. Jag vill göra Rp'n bättre och lallfri genom att bannas eller kicka folk men samt vara trevlig och höra ut vad de har att säga. Jag vill att alla nya spelare ser servern som en bra, seriös och lallfri server. Jag vill hjälpa ffolk genom att reagera på reports ifall andra Staffs/admins är upptagna. Jag vill specca under Scenarios och se till att ingen gör fel och om det blir nåt fel så drar jag de support och förklarar varför de inte får göra så. Jag tänker att ta detta jobbet 110% seriöst och kommer verkligen se till att vara en bra support. Jag kan förklara om nånting blir fel eller berätta till exempel en regel till en spelare om den inte förstår vad den betyder. Jag är aktiv på servern och på Discord så ni kan lita på mig att göra mitt jobb. När jag speccar servern kommer jag hålla koll på Support vantrummet i discorden så att jag kan dra in någon och hjälpa de medans jag speccar runt. Jag är mogen och kan ta emot Kritik, jag är snäll och trevlig person som tänker innan jag gör en slutsats på någonting och kollar igenom om jag gjorde rätt. Första tiden ska jag specca runt, gå till reports och DVA bilar som står huller om buller. Sedan kan jag börja med uppgifter som tar längre tid eller är svårare att hantera/lösa. Jag ska bemöta alla med respekt och en bra ton, och positiv humör. Kommer göra mitt bästa för att lösa situationen och se till att det inte händer igen. jag ska också Ska specca runt mycket vid ställerna som: Piren, Torget samt sjukhuset för ätt det är där det förekommer mycket lall där. Det är mitt mål som staff att göra servern Rolig och lallfri. och sen också att man ska vara trevlig mot allt och alla oavset regelbrott eller vad som nu skulle kunna ske för man vill ju bara få in bra komentarer till teamet och det kommer jag att hjälpa till med om jag blir staff. och sen så kommer jag se till så att även staffs sköter sig för om man inte sköter sig som staff har man valt helt fel riktning för det är presis det staffs gör, att hålla koll på lallare och de som inte kan/följer reglerna till 110%.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså just nu pågår det mycket skottlossningar och det är inte alls roligt och det kommer sluta med att det aldrig kommer bli ngn social rp över huvud taget det är bara, Hoppa in, Hoppa ut, sjuta,12ad och de e därför den sociala rp har minskat jätte mycket

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag ska stoppa fear rp, jag kommer vara med och spela många scenarion och om fear rp då förekommer så kommer jag alltid börja med en muntlig varning men det finns faktiskt några undantag t.ex: (om det förekommer jätte grov fear rp tex att om du har 2 automatvapen och en glock mot ditt huvud då ska du väl inte kaxa emot dom och du ska heller inte säga: nej jag kommer inte, för om du hade det irl så kaxar du väl inte och säger inte emot, för då blir det en kick och en varning och sen om den kommer ig igen och detta händer med samma person en timme efter då blir det en BAN.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ok, så att vara en professionell medlem av staff teamet innebär att du ska reagera på ett sätt som är snällt,ansvarsfullt samt respektfullt. när du är i kontakt/pratar med andra spelare/människor, så ska du absolut se till att du pratar tydligt,trevligt och förklarar vad som förväntas. Följ och håll dig till regler samt riktlinjer för att tillsammans skapa en mycket bättre rp server där man kan komma in och känna sig trygg med rp´andet samt staff teamet utan att folk ska lalla och bara vara problemspelare för servern och sen skapa en rättvis och trygg miljö på servern. Var alltid beredd och redo för att besvara andras frågor samt problem. om det skulle uppstå problem eller allmänna konflikter så ska du lösa det på ett lugnt och sansat sätt inte bara hetsa och vara arg och undvik att vara partisk och behandla alla på samma sätt oavsett vad de har begått/gjort. det är mycket viktigt att vara objektiv och inte låta inre känslor påverka ditt beslut. respektera alltid människors integritet och håll deras personliga information konfidentiell. du ska alltid vara öppen för att lära dig nya saker och håll dig uppdaterad om förbättringar eller förändringar inom ditt arbetsområde. det hjälper dig väldigt mycket att vara beredd på olika situationer och problem. ge feedback på ett snällt och konstruktivt sätt för att hjälpa många att växa sig inom sina roller. genom att agera på ett professionellt sätt ger du både dig själv och staff teamet en positiv känsla. Det bidrar till en känsla av samarbete och tillit. Var medveten om att varje handling du tar kan påverka andra, så se till att ditt agerande speglar de värderingar och standarder som förväntas inom ditt team och server gemenskapen. På så sätt kan du göra din Staff-roll mer meningsfull och givande för alla inblandade. Jag tycker det är jätteviktigt på grund av att annars kommer det inte verka som servern är seriös och många spelare som är seriösa kommer vilja sluta spela servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? lov/helger och sånt kan jag vara extra aktiv. Men på vanliga vardagar så går jag in runt 15-17 beror på om jag har träning eller saker med skola men det är dom vanliga annars, loggar runt 22:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej faktiskt inte det är också därför jag valde att bli staff här på unive för jag har mycket vänner som är staffs och jag har sett lite hur man jobbar när man är staff. Men man lär ju sig efter man har varit staff ett tag. Men en kanske fördel är att jag kan alla t commandos här kommer följande: /noclip,/ban,/offlineban,/svban,/goto,/seiden,/tpm,/bring,/reports,/togglename,/toggleid,/kick,/bansearch,/dv,/samtal.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka