Nekad lassekasse5 | Åtgärd Överklagan [ Saneby ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lassekasse5

Helper
Helper
Meddelanden
36
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2755 — Normal (8p)
Typ: Brist på Social RP (§ 4.1k), Kriminell utan diskretion (§ 5.1a)
Anledning: Brist på social RP, och skjuter utanför fängelset.
Personal: saneby
Datum: 2026-05-12
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv så kör han in i oss och rpar ej på några skador och sedan stannar han och väntar in sedan hoppar han ur bilen i farten och rpar ej på skador sedan så snackar vi när vi påväg ner till hans bil och sedan så hoppar min polare ut då de hade skottat mot oss nydligen och vi hade liksom snacka ner t hans bil och när min polare riktar kör han över min polare och sedan blir han skottad och rpar ej på skador sedan kör han in i ett träd och då hoppar jag ut och ska hjälpa min polare som ligger ner och sedan så skottar jag mot hans bil efter som att de va utanför ett fängelse och då ville jag att senariot skulle gå fort och då dödade jag han sedan så åker vi ifrån platsen vill även tillägga att de hade skottat mot oss innan och gått in i våran familj och sen hade vi en liten dialog de hände från mitt perpektiv

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag anser att den är felaktigt är att vi snackar påvägen ner till hans bil och han redan skottat mot oss och gått in i våran familj och jag ville att senariot skulle gå fort för rpn för att de är snabbt in snabbt ut även så min polare som även skottar får inga Poäng de va tydligen för att han inte dödade han och sedan tycker jag att de är ganska felaktigt för att han även först kör över min polare när vi riktar och sedan så kör han rätt in i ett träd och inte rpar på några skador och när han körde iväg så skottade jag han för han rpade inte på skador och då sköt jag för att vi har ingen chans att kidnappa och då bara kände jag att d var snabbt in snabbt ut därför tycker jag att detta är felaktigt då inte min polare får återgärder

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mH8y4kyeUHFzlI6tY?invite=cr-MSx0dHEsMzA4NDAyOTIx

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka