- Meddelanden
- 36
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 2755 — Normal (8p)
Typ: Brist på Social RP (§ 4.1k), Kriminell utan diskretion (§ 5.1a)
Anledning: Brist på social RP, och skjuter utanför fängelset.
Personal: saneby
Datum: 2026-05-12
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv de som hände var att han körde in i oss och han rpade ej på skador de gjorde vi sedan så kör han och står still vid sidan av vägen då kör han och råkar hoppa ut ur bilen inte rp på skador där heller bilen rullar ner till en sten där nere vid vägen vid fängelset och då så snackar vi med han ner dit varför skotta du mot oss nyss han hade gått in i våra mammor jag vet vem de är så jag rpade fint på de och då hoppade min polare ut och riktade på honom och då kör han bara över min polare och skiter fullständigt i vad som händer och då kör han in i ett träd där öppe och rpar inte på skador och inte ens med me då så skottade min polare mot hans bil sedan så hoppar jag ut ur bilen och jag var så stressad så jag råkade jag skotta huvudet
Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag anser att detta är felaktigt för att han int e får några återgärder för att han inte rpar på skador och min polare som även hoppade ut och sköt fick inga återgärder och vissa staffs i detta läget när 2 spelare har begått regelbrott så brukar de säga återgärder på båda eller så qvittar vi de men i detta läget så fick bara jag återgärder och jag vet att vi alla har gjort fel men de får ej återgärder
Har du bevis som stödjer din överklagan? Snaneby har själv klipp på när han ej rpar på skador de är ett bevis
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
6 Views - Watch Untitled by lassekasse5 and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by 1Milan1 and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja