Accepterad Lasse Björkman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198788194907/

Ditt Hex-ID: 76561198788194907

Vad är din discord tagg? pewpew6895

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-01 194103.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har sakt saker som har tolkats som ett hot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och min andra vänner var och spela och lite så, sedan så är det en grabb som har snott mitt vapen, så vi kidnappar honom, och tar han till vårt gänghus. Han lallar sönder, begår fearrp svin mkt, som jag har allt på klipp. Sedan så går han med i gängets vc (han är prospect i vårt gäng men oavsett vill lämna men har tagit mitt vapen), som vi måste sitta i när vi spelar. Min vän unmutar och av deffar. Jag ser på min vänstra kant att de tog bort sin mute och deff, så jag gör samma. Sen märker jag att det är honom, som vi hade kidnappat och så, så vi börjar babbla, och så. Ett tag efter det så säger vi att vi har allt på klipp i vcn och han leker sig rädd, och så men säger att vi kommer ta de upp till staffsen. (Som min ena kompis gjorde). Sedan så snacka han riktigt djupt elakt om min familj och säger att han ska spotta på min mammas grav som är rent SJUKT respektlöst. Det skulle någon annan person fått damp och blivit sårad för de sjuka respektlösa orden han säger till mig. Så jag får utbrot på honom (aggression), som jag kan skriva om ni vill veta vad och så. Jag blir så lack på han så jag skrämmer honom att jag kommer doxa honom. Sedan så springer han också runt ig med ingen ptt som jag tror. (ba en gissning) Men sp hotar jag honom, och lämnar samtalet. Sedan så kommer jag in igen i samtalet samma sekund jag lämna ungefär säger jag typ direkt, "japp jag tror vi har all info" och så hotar jag honom att dela min skärm. Efter det så tar han klipp på det, lämnar samtalet, jag tror vi bara snackar och jag stänger ner fivem. Sedan så får jag dms av helpers och så och säger att jag ska hoppa support. Sedan sitter det typ 5 staffs och så, sedan får jag reda på att jag åker på perma ban och indragen krim roll. Sedan efter det så bannar de mig från alla unive dcn, incl jobb dc och krim dcn. Sedan har allt rykt och jag får i pm att min krim roll har rykt också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig och felaktig, jag tycker att han som tog kllipp när jag sa det ska få andra konsekvenser, för han snackar sånt riktigt respektlöst och har så respektlösa ord och meningar. Som jag inte har nämt, så har jag ett par diagnoser som jag inte kan hjälpa mot, hur de snackar mot mig, att jag lätt kan bli aggresiv. Men jag fattar att säga att doxa någon är svin fel, att säga det till någon men jag blir själv sårad inuti hur han snackar mot mig och min familj. Jag tycker att han bör få konsekvenser för fearrp och lall som jag har klipp på när han har en pistol riktat mot huvudet. Jag vill annars säga förlåt, förlåt för attityden jag kan ha haft, och att jag verkligen vill kunna komma in på denna servern igen. Detta var en server jag hade det kul på, och hade mycket glädje! Hoppas att det blir nått av de!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hur jag tog lärdom var ungefär, att jag tog åt mig, och tog det försiktigare nästa gång, och tänker mig för så att det inte blir samma dumma och brytna mistag igen. Jag hade jätte gärna velat, komma tillbaka till denna underbara servern. Jag hade så kul, och spenderade min fritid så mycket på detta. Men det är upp till er.
Gärna en till chans. Jag lovar dig William, att jag kommer bete mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i samtalet, haft det roligare iG i Unive och spela och ha en rolig och seriös RP! Om denna överklagan blir nekad, så försöker jag ett nytt försök om en månad ungefär igen! :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen verkligen!, tagit åt mig från bannen som jag har fått. Har varit inne på forumet, och glott för nån förändring. Helt klart så har jag fattat min perma ban, och rent och helt ärligt tagit åt mig. Det lovar jag!

Har du läst våra regler? Japp!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att om jag ber, eller skapar fler ansökningar så kommer min ansökan att automatiskt bli nekad. Jag har förstått.

Med vänliga hälsningar

/pewpew 🍀🍀🍀

Senast ändrad:
Som jag också vill lägga till i denna P-BAN överklagan, utan att redigera för mkt är denna regeln som jag har läst på forumet:

Vi jobbar nära med anticheat-partners som konstant utvecklar sina förmågor för att upptäcka fuskare och automatiska avstängningar tas inte heller bort. Vi förbehåller oss också rätten att utan förvarning göra spontana PC-checks vid misstanke om fusk.

Staff har rätt att när som helst begära en PC-check. Om en spelare nekar eller undviker en PC-check räknas detta som ett erkännande av fusk och leder till avstängning.

Detta kan alltså göra det enklare för denna P-bannen och blacklisten att göra en PC-check, för att kolla igenom för nån slags av doxxing meny eller annat med fusk att göra!

Med vänliga hälsningar:

/pewpew

99539.gif

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka