Blacklist-referens
ID: 358 — Övrigt
Anledning: fuskar tillsammans med andra i en metagaming server.
Personal: Razz
Datum: 2025-12-07
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var såhär att jag stötte på en gammal polare som jag inte hade snackat med på skitlänge så vi ringde varandra på discord privat och börja prata om gamla grejer osv så jag sa såhär till honom "kan jag bjuda in en polare till en grupp" då sa han att han kunde invita oss till en discord så vi hoppar in i den discorden som hette nått med uppköp minns inte riktigt vi snackade om massa gamla grejer han väljer att från ingenstans visa upp ett fusk som han påstår "ha gjort själv" och då väljer min andra polare vid namn cappish be om det fusket och då tänkte jag såhär "det är nog inte så smart o fuska på denhär servern" för att jag vet förr eller senare blir du tagen så jag tänkte säga till honom efteråt när han med fusket lämnade samtalet att det är inte smart och att han borde ta bort fusket men det hann aldrig gå så långt så det som händer är att vi sitter kvar där ett tag o snackar sen kommer det in en kille vid namn blacky har jag för mig som frågar grejer om fusket o frågar om han kan få fusket osv och min kompis som nyss har fått fusket säger nej och då antar jag att han blacky samlar på sig massa info och sen skickar han det vidare till staffs. han bjuder in staffsen till den discord servern och dom joinar samtalet och det hann gå typ 30 min efter min polare fick fusket så hann inte direkt göra så mycket åt grejen och jag skulle aldrig få för mig att fuska på unive då det är en rolig server att rpa på jag hann vara på servern 1 vecka innan detta hände och jag tyckte det var väldigt kul folk kunde rpa man kunde ha stora roliga scenarion utan regelbrott men synd att det slutate såhär bara.
Tar du ansvar för det som hände? till viss del kan jag göra det eftersom jag inte sa till staffsen snabbare men jag hade tänkt att säga till honom att ta bort fusket så fort vi satt själva och det hann bara gå 30 min efter han fick fusket.
Vad har du lärt dig sedan dess? vara mer nogrann när det gäller fusk alltså att andra använder det och lära mig stå upp för att det är fel och säga till såfort det finns misstankar om fusk och meddela staffs.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag borde få en till chans för att jag kan rpa jag kan sköta mig jag har spelat detta spel sen 2021 med 3500 timmar på spelet och vet vad rollspel innebär jag är kapabel till att göra roliga scenarion göra så att min omgivning får en rolig rp upplevelse och jag kan sköta mig. Jag vill visa mig bättre jag vill visa att jag kan rollspela jag tycker verkligen jag förtjänar en till chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nope
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja