Nekad Lasse Ackermann | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse Ackermann

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ange ditt födelsedatum 29 November 2007

Vad heter du på discord? Hon#5696

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-fredag 17-22 lördag-söndag 18-22

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat 250 timmar på unive samt fivem

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag nu blir servervakt kommer jag hjälpa staffs och andra spelare att få bort folk som bryter mot regler genom att kicka dem . Jag vill göra denna servern rolig för alla och då är det inte kul om folk lallar och pratar ooc osv för då sänks nivån på rp istället kan jag kicka dem så att dem lär sig genom en varning att så får man inte göra. Det är alltid bra att ha en sv på olika ställen som kan hålla koll så att saker inte går över styr.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag känner att jag nu är redo för ett nytt arbete då jag stöter på många lallare och folk som pratar ooc samt halv ooc, detta gör att scenarion och liknande kan förstöras väldigt snabbt av denne person så då hade jag valt att kicka personen med en bra andledning till varför för att ha så hög nivå som möjligt på rollspelet, Jag kommer såklart inte heller använda detta som ett makt vapen genom att kicka folk som inte har gjort något men som jag stör mig på andra sätt. Jag vill ta denna uppgift nu för att vid denna perioden kommer det in många nya spelare som kanske inte kan reglerna fullt ut och då är det bra att ha möjlighet att kicka dem när dem pratar om t.ex Discord ic

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade kunnat bidra med att visa folk vad som gäller på servern och kicka dem när dem när dem inte håller sig till våra regler för att kunna hålla rp nivån på servern högt som möjligt. Jag känner att jag är mogen nog att ta ansvaret som servervakt och lätta lite på trainees och mods axlar genom att istället för att reporta saker som sumtförnuft kan jag istället lära dem en läxa genom att kicka dem så att dem inte gör om det igen. Jag kan regler inom Unive så jag vet när folk inte beter sig eller gör något emot vad man får göra.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är kunnig inom roleplay och kan dess regler. vet vad en servervkt har för uppgift som t.ex att dv kicka folk som inte följer regler osv. Jag har kört på unive i fyra månader och har ännu inte haft någon större roll inom servern. Jag har inga problem mot kritik och kan stå för det jag gjort. Jag själv tycker inte om folk som ofta snackar ooc så jag kan kicka dem och försöka förklara lite regler för dem så att dem får en andra chans så att report inte alltid är förstahandsvalet i en sådan situation.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker att det är vissa regelbrytare som jag gärna skulle få stop på är även väldigt peppad på att testa på en ny roll i servern. Jag kan vill även kunna hjälpa till med vissa grejer inom servern som tillexempelt att dva bilar som står i vägen eller att kicka folk som gör fel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit servervakt tidigare och har kunskaper men jag missade mötet i förrgår för att jag glömt skriva i frånvaro att jag ej kunde komma kan /dv /kick /svban /toggleid /revive /sv och att man skickar i servervakt chatter om man anser till längre ban och när man använder /sv

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2-4 gånger en IP ban från min bror för suntförnuft i 4 dagar och en när jag powergaming vid min början av rollspel i 21 dagar men inga på sistone. ish 4 månader sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag är medlem och då är det inte optimalt att spela någon annan stans!

-REP Allmänt så är ansökan bra skriven, men tyvärr så skulle jag säga att de fattas lite argument. Om jag skulle vara personalansvarig så skulle jag väldigt gärna viljat veta lite fler argument varför just du är intresserad inom denna position! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka