Nekad Kofoten69 | Ansökan till Servervakt [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kofoten69

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? kofoten1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000100cc3b53

Ange ditt födelsedatum 27 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Mycket efter jobbet, annars extra mycket under ledighet

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt januari 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Spelaren har blivit bannad en gång, men den var felaktig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en vakt helt enkelt, genom att hjälpa staff teamet med det dom missar eller behöver extra hjälp med å etcetera

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag aldrig har blivit "bannad" så tar jag servern på en ganska seriös nivå, och därav vill jag hjälpa till att få bort lallare och ge information, å även ge tillbaks till alla staffs hårda arbete genom att hjälpa till, anledningen till varför jag inte söker till staff är för att jag ej har tid med det, men jag kan garantera att servervakt inte ska vara några problem

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse skulle va att jag enkelt förklarat SV kickar folk höger vänster bara för att jag kan, eller tar bort folks bilar inne på SC för jag tycker de är kul etcetera.

Nekad.

Anledning: Jag vill att du utvecklar din ansökan.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka