Nekad lars321 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lars321

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? elitemannen

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Johan svensson är 24 år gammal växte upp i en liten stad där hans familj drev en bilverkstad som har varit i släkten i flera generationer. Från det att han var gammal nog att hålla i en skruvmejsel var Johan en flitig hjälpreda i verkstaden. Hans pappa som också var mekaniker lärde honom grunderna i bilreparation och förstod tidigt att Johan hade en naturlig talang för att förstå bilars komplexa system. När Johan var tio år gammal hjälpte han sin pappa att renovera en gammal Volvo 240 och den erfarenheten väckte en livslång passion för bilar hos honom. Johans största dröm är att arbeta med bilar han gillar att se bilar trasiga för sen se hur fina dom kan vara som nya.
hans känslor är en glad person hjälper till så mycket han kan och han har bra humor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet hur viktigt det är att samarbeta med andra spelare för att göra rollspel riktigt roligt Jag är bra på att lyssna på andra och arbeta tillsammans för att skapa ett bra rp Jag är också öppen för att anpassa min karaktärs handlingar för att passa in i rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda sidorna ska vinna på scenario man ska liksom inte köra för att vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming är att till exempel att man kör in i en vägg i full fart och sen bara springer där ifrån istället för att rpa på skador. Rdm är att skada nån utan anledning typ som att man bara gå och slå nån random på torget. fear rp är att du inte vänar för ditt liv så om du sitteri en bil tilexmpel och nån står framför med vapen mot dig kan du inte bara starta bilen och sen köra iväg

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har kört rp i 3 år. och har kört på bryggeriet rp och massa andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/forums/permanent-avstängning.168/
BanID: hlfmrv
Ban placerad av 3llee, anledning: VDM

Du får ansöka igen direkt efter att din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka