Accepterad kiwwi | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiwwi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? kiwwiz01

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John larsson 34

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig hjälpsam trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Larsson, 34år gml, Är en snäll och omtänksamt kille. Han tar gärna hand om sina vänner och kollegor lite för mycket än sig själv. Han har barn men ingen bra kontakt med dom just nu. Men han jobbar på det varje dag för att kontakten ska bli bättre. Han blir inte arg så ofta. Han tar livet med en klackspark. Johan ville ha ett jobb som han trivdes med. Alltså han hade ju små jobbat på någon bio något år, ett år som vägarbetare. Johan har haft många jobb trots sin ålder. Han har gjort lumpen en gång i tiden. När han vart 18år så tog han alla utbildningar som han fick tag i. När Johan blev 23 så tog han polisutbildningen. Och Johan jobbade som polis i några år. Men han tröttna på polisen och tog en utbildning som Sjuksköterska och efter den utbildningen så kände Johan att han hade hittat de jobbet han ville leva på. Men efter nåt år så hände nåt inom Johan. Men nu några år senare så är han tillbaka i en ny stad och nya möjligheter väntar han nu. Samt att han skitar på att jobba just som Sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra roleplay på Unive eftersom jag har tidigare erfarenheter som gör att jag vet hur man skapar intressanta och engagerande scenarion. Jag har spelat på flera andra servrar och har lärt mig hur viktigt det är att vara kreativ och tänka på detaljerna i sitt rollspel. Oavsett om det handlar om att spela en karaktär med ett komplext förflutet eller att delta i större, server-wide händelser, så har jag alltid sett till att bidra på ett positivt och realistiskt sätt. Min erfarenhet gör att jag kan hantera olika situationer och roller på ett trovärdigt sätt, och jag vet hur man samarbetar med andra spelare för att skapa spännande historier. Jag har också en bra förståelse för hur man håller sig inom serverns regler och hur man kan lyfta upplevelsen för alla som är med. Jag ser verkligen fram emot att kunna bidra till Unive med min kunskap och erfarenhet, och jag är redo att ta med mig allt jag har lärt mig för att skapa minnesvärda och roliga RP-situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej tror inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, VDM : Vehicle deathmatch, du använder ditt vapen som fordon, RDM : Random deathmatch, du dödar nån utan anledning, Suntförnuft : Logiskt tänkande, du ska tänka som de vore påriktigt, Powergaming, orealistiskt t.ex att du kör in i en vägg i 200kmh och sen fortsätter köra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte riktigt

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka