Accepterad MangesMacka | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910

Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Vad är ditt discord namn? Mangemaistro#7031

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Kjellberg och är 21 år gammal.

Axel föddes i Mora och vid 5 års ålder flyttade hans mamma iväg till U.S.A.

Axel hade en tuff barndom då han växte upp själv med sin pappa, Axels mamma var ifrån U.S.A och hans pappa var ifrån Sverige. Axel hade det svårt i skolan och hade svårt med att träffa nya personer men Axel kämpade allt han kunde för att klara sig igenom skolan, han hade även svårt med att skaffa vänner och Axels pappa började bli orolig för Axel, för att han såg vad som hände med Axel den tiden men han gjorde allt för att han skulle känna sig bättre. Det tog sin tid för Axel att kämpa igenom skolan men han klarade sig. Han började sedan i 15-16 års ålder skaffa vänner och gick ut med dem sent på kvällar och rökte. Han började få bättre självförtroende och känner sig bättre med andra personer. Axel hade ett stort intresse i bilar och efter han hade tagit studenten och skaffat körkort, så bestämde sig Axel för att börja jobba på falck och han gick sin väg och struntade i vad alla andra sa han skulle göra. Han tog intervju och blev godkänd direkt, han jobbade så hårt som möjligt för att ha råd med sin dröm bil: BMW M2 och ha råd att köpa en ny och större lägenhet. Han jobbade så hårt han kunde och fick till slut sin dröm bil och sedan efter ca 2 år så hade han råd med sin lägenhet. Just nu siktar han att fortsätta med falck men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem efter som att jag är kunnig inom alla regler och har väldigt starka erfareheter inom RP (jag har 918 timmar). Jag ska även bli medlem eftersom jag kommer bidra med min mest seriösa och roliga RP jag kan och jag kommer att försöka utveckla min och andras RP under tiden jag spelar på unive. Jag har nu mycket extra tid under sommaren som jag kommer kunna lägga ner på unive och träffa nya personer och kanske lära känna folk och göra spelarbasen större.
Jag är en trogen spelare som man kan tro på och jag går alltid efter suntförnuft för att få en så realistisk RP som möjligt och har spelat på andra servrar där jag skaffat som sagt starka erfarenheter inom RPn och lärt mig alla "grund-regler" inom RPn och har även läst alla unives regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt möjligt, både bra och rolig rp som håller sig till reglerna. Hjälpa staffs genom att t.ex reporta när jag ser någon som bryter mot en regel. Även ha en seriös karaktär med en bra bakgrund. Jag kan även bidra med att hålla mig till reglerna hela tiden så att jag inte förstör någons rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt och skrika bara för man har förlorat ett scenario, man ska alltså förstå att man förlorar scenarion och att man inte ska bete sig dåligt bara för det.

Hur hittade du Unive? Spelat på den förr och tänkte att jag skulle börja på den igen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top