Nekad Heisenberg556 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heisenberg556

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Heisenberg556

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christopher, Schilling, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, Seriös, Självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Christopher är född i Norge men kom till Sverige med sin familj när han var endast 5 år gammal. Båda hans föreldrar har jobbat som polis. hans pappa var polis chef i en stad i norge och christopher har lärt sig mycket om hur det är att vara polis, så han har egenskaper till att bli polis i sin framtid. Så altså hans framtida plan är att följa hans föreldrars spår och bli en polis konstapel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra och seriösa scenarion då jag har varit polis i en tidigare strikt och seriös rp server. Jag kan bidra till att när det är motpartern i ett scenario ska jag inte bara göra det roligt för mig själv men även roligt för de andra partent. kan helt enkelt bidra till roliga och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenario man är i och bara göra det roligt för sig själv och ingen annan, Man ska helt enkelt försöka att inte alltid vinna i ett scenario och istället ska man försöka göra det roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit några regler på denna server. Det kommer aldrig att hända.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM att man dödar folk utan anledning. COPBAIT att man försöker få polisens uppmärksammhet. NLR att du inte ska komma ihåg vad som har hänt efter du har dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer antadligen vara aktiv varje dag om jag inte har något specielt just den dagen.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Har lämnat discorden.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka