Accepterad Lalli$h | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.1

Vem var det som bannade dig? Filiri

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen bannade mig för att jag combat loggade och jag har full förståelse för detta! Filiri ansåg att detta inte är okej och därför uförde han det som behövdes!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare cyklade runt när polisen tazerade oss från ingenstans och sa att vi stör den allmäna ordningen. Dom tazera oss runt 3 gånger och sedan lät oss gå. Vi stog vid sjukhuset och bara chillade när flertal poliser kommer dit igen eftersom det var någon protest eller något, Iallafall så händer inte så mycket min polare snor en bil från ingenstans vet inte riktigt varför. Sen så hoppade jag in i en polis bil av misstag men jag hoppar ur direkt och försöker springa iväg, Jag springer in i sjukhuset och sen blir tazerad. Jag vart så fruktansvärt sur eftersom poliserna hade hållit på redan tidigare idag och tazerat och slått oss med batong. Så jag väljer att combat logga. Combat logga är aldrig okej jag vet inte vad som flög i mig där faktist jag blev så sur att jag bröt mot ett regel brott. Så Filiri kallar in mig i support och vi snackar om det. Nu sitter jag ju här men e så ledsen över mitt misstag. Detta kommer absolut inte hända igen! Detta var en engångs grej och ni kommer aldrig se mig genomföra detta igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt! Jag gjorde fel genom att combat logga. Visst polisen var lalliga men combat logging är aldrig en giltlig grej att göra! Denna ban förtjänar jag egentligen men jag ber om ursäkt för mitt beteende och mina genomförda grejer jag gjort för att få denna ban! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och är jätte ledsen över mitt misstag! Så jag förtjänar egentligen denna bannen men jag ber er nu ni som kollar bansen. Moezz, Ludde, Olof, och Filiri. Jag ber er fyra om en ny chans detta kommer inte genomföras igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad!

1. Reklam: Det var när jag var ganska ny på unive och då var det en tävling i en ped discord och då var det att man skulle få en gratis ped eller vad det var. Den som hade mest invites fick den och då skickade jag det till en mod eller två. Detta var något jag inte visste att man itne fick då men nu vet jag det!

2. Duping: Jag och min polare duppade jätte dumt. Som sagt i dom andra bansen så visste inte jag att detta var en otilåten grej men sen efter någon dag vi hade duppat så fick jag reda på detta!

3. en del andra små bans som inte betyder särskilt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ge fan i och combat logga för det resulterar bara i bans och andra konsekvenser. Jag hade istället för att combat logga så hade jag kunnat rpa det och snackat med poliserna och sedan ta deras rp till vible eller någon staff! Jag hade absolut inte cobatlogga eftersom det leder inte till något bra. Jag hade allstå rpat mig fram till en lössning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man aldrig ska combat logga hur illa än läget e förutom om det är en moddare inne eller något stort.
Man ska alltid hitta bättre lössningar istället för att begå regelbrott för det leder bara till konsekvenser istället för bra saker. Om denna ban överklagan nu går igenom kommer ni aldrig se mig utföra något regelbrott igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka