Accepterad LuddeH | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuddeH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861838064/

Ditt Hex-ID: 110000135bce6f0

Vad är din discord tagg? 16mclovin16

Vem var det som bannade dig? madajao

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-06-25_224035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regeln combat logging för att unvika ett scenario, Förstår varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rånade en grabb som jag gav tillbaka telefonen till. Han ringde polisen och de kom, Han som jag rånade fearpade och tog våran bil, Har tyvärr inget klipp på detta men vi han hoppa i bilen innan han körde och påväg tillbaka mötte vi polisen på motorcyckel och han som körde bilen körde in i polisen, polisen tog fram vapen, och vi tre hoppade ut, men han som vi rånade stack med bilen, polisen stannade oss utan att veta att det var vi som rånade honom och valde inte att följa efter honom även fast han körde över honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att combat logga för att undvika ett scenario. Vilket är emot reglerna. Det var ett väldigt dummt gjort av mig och jag tänkte inte på konsekvenserna. Förstår varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag snodde en firma bil när jag var rätt ny, lärde mig att man inte fick de genom temporär ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte combat logga och låta polisen söka igenom mig och Inte fördärvat scenariot genom att skriva spawnmenu samt kunnat acceptera en förlust i scenariot istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man får konsekvenser genom att bryta mot regler som att combat logga! Man fördärvar rpn och låter inte andra vinna scenarion. Kommer ta rpn mycket mer seriöst och inte försöka vinna varje scenario. Kommer inte bryta mot denna regel igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Asså det här är min 4 överklagan, jag ber om ursäkt för det jag gjorde fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka