Accepterad Flacko | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flackowins

Ditt Hex-ID: steam:11000010d0091b9

Vad är din discord tagg? 1.flacko

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-29 171350.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte bil med en vän sedan fick blackscreen och stängde av då ja behövde gå (felet = rpade ej under den tiden)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med filiri med denna "kör över folk, lagar utan /me" och den gills ej, men de som hände innan var att jag åkte bil med en kollega och sedan körde vi lite väl snabbt och sedan fick ja en blackscreen såg ej av vad då jag körde snabbt och hann ej se sedan efter de stängde ja av då ja skulle ut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, men jag snackade med filiri med denna "kör över folk, lagar utan /me" och den gills ej, men de som va rätt va att jag körde snabbt och såg ej vad jag krocka på och fick blackscreen och stängde av efter då ja behövde dra, de ja gjorde fel va att inte stanna o rpa på skador, de ja tänkte va att min kollega kan sköta allt då vi var 2 och jag var väldigt stressad då jag behövde dra och de va därför ja körde snabbt samt att jag kollade på mobilen irl då min vän ringde eftersom vi skulle göra en grej och gå ut därför såg ja ej vad vi körde in i utan fick bara blackscreen och tänkte inte så mkt så ja logga ut,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men inte senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att inte stänga av, utan stanna kvar i bilen och fortsätta rpa på skadorna som normalt och sedan kunna stänga av normalt utan återgärder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och har även snackat med filiri om den och såg hans klipp och märkte att de va en bil jag körde in i vilket jag inte hade någon aning om då vi körde snabbt och jag var stressad och kollade på mobilen IRL då ja behövde dra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka