Nekad Laininen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laininen

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448581654/

Ditt Hex-ID: steam:110000158b5e616

Vad är din discord tagg? Laininen

Vem var det som bannade dig? 9jonte

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-03 002613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad såklart eftersom jag quita direkt efter skottlossningen, vilket är mot reglerna såklart. Mitt beteende var inte det bästa och det jag gjorde var såklart fel, Jag hoppas verkligen ni kan ge mig en andra chans nu! Och jag har verkligen lärt mig myckeet efter den veckan som vart nu av bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt mot några st jag blev nerskjuten av en grabb. Jag dog de åkte iväg inget mer med det någon minut efter såå clogga jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår vrf jag blev bannad och kan själv erkänna att det var ett dåligt agerande, Jag såg inte på situationen så som jag gör nu, att agera så i den situationen var nog det sämsta valet jag kan ha gjort. Jag borde ha gjort scenariot till ett ännu bättre genom att bara vänta några minuter till!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång innan den här bannen den senaste 3 månaderna och inte på lännge innan det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Accepterat situationen genom att vara kvar i scenariot och bara de hade jag gjort de bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ha ett konsekvenstänk och att tänkta på att inte bara rpa för sin egna vinst för att göra scenariot roligare utan att också rpa för andra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka