Nekad Laininen | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laininen

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448581654/

Ditt Hex-ID: steam:110000158b5e616

Vad är din discord tagg? Laininen/ Cheppe_00

Vem var det som bannade dig? Maric tror ja

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte förbi torget de va kaos de börja skottta så jag körde över han som sköt mot mig, de var väll lite överdrivet av mig att köra över men jag vela inte bli skjuten. Och de va ju nån annan polis som körde över de och så gjorde jag en gång och körde bort och blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med nån bil jag fick låna sen skulle jag träffa en kompis på torget och så precis när jag kom dit var det någon slags skottlossning och jag sååg folk köra på andra och då kör jag över en av de som skotta och fortsätter till min vän och blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väl rätt enligt reglerna men inte 180 dagars ban för jag körde över en grab 1 gång som skjöt mot mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte på det senaste men nån gång har jag blivit bannad och lärt mig av de och tyckt attt det vart onödigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara reporta de andra som hållde på

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAg att inte göra onödiga saker och tänka med sunt förnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att jag blivit bannad men tycker det verlkligen att det var lite väl mycket med 180 dagar, förstpr om den blir nekad men iaf sänk den lite!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka