ladyboy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie
Vad är ditt discord namn? ladyboy
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil andersson 20år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? intensiv, trevlig, prioriterar jobb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: flyttar från en annan stad då jag blev hotad och måste flytta, framtidsplaner är att tjäna mycket pengar och inte hamna i bråk
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är erfaren av RP har spelat mycket roleplay genom åren men tog en paus och vill återkomma igen jag kommer bidra med bra rp kommer inte bryta mot några regler kommer skjöta mig och vara snäll mot alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att både parterna i ett scenario kan vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, har alldrig brutit mot någon regel.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa alltid respekt mot andra medlemmar, inget kränkande eller nedvärderingar. visa alltid respekt mot staff inget överröstning. som krim får man inte råna någon på ett ickekriminelt område.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört rp innan och är erfaren jag lallar inte och håller mig till reglerna
Vad är ditt discord namn? ladyboy
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil andersson 20år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? intensiv, trevlig, prioriterar jobb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: flyttar från en annan stad då jag blev hotad och måste flytta, framtidsplaner är att tjäna mycket pengar och inte hamna i bråk
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är erfaren av RP har spelat mycket roleplay genom åren men tog en paus och vill återkomma igen jag kommer bidra med bra rp kommer inte bryta mot några regler kommer skjöta mig och vara snäll mot alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att både parterna i ett scenario kan vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, har alldrig brutit mot någon regel.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa alltid respekt mot andra medlemmar, inget kränkande eller nedvärderingar. visa alltid respekt mot staff inget överröstning. som krim får man inte råna någon på ett ickekriminelt område.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört rp innan och är erfaren jag lallar inte och håller mig till reglerna