Nekad staff demon | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

staff demon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? tt_ttv_crystal_aros

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex, Sancho, 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund inom sport t.e.x fotboll,mma,thaiboxning och boxning framtidsplaner är att bli proffs inom kampsport.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga senarion och bra stunder med folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kort sagt betyder det att du agerar på ett sätt som maximerar den andres vinst, istället för din egen eller åtminstone tar hänsyn till vad som är bäst för motparten som en del av din strategi.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? a. Bidragande Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. b. Ansvar Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. a. Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. c. Sälja ingame saker för irl pengar/Använda ett externt donationssystem Använd inte communityt eller servern som ett sätt att tjäna egna pengar på, detta är brott mot både serverns regler men kan också leda till andra rättsliga konsekvenser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag älskar rp och skulle bli glad om jag fick bli medborgare i unive RP

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka