Nekad LK95 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LK95

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? tryhardzeqinz

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik LK , 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dominant, lojal, hänsynslös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik Lk växte upp i kriminalitet, kontrollerar verksamheter och vill tvätta pengar, bygga makt, eliminera rivaler och styra osynligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med realistisk gangster Rp skapa konflikter och samarbeten, utveckla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara spelar för att själv vinna utan också för att göra scenariot roligt och meningsfullt för den andra spelaren.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag bröt regel fick varning lärde mig spela rättvist.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt visa alltid respekt mot staff. Smutskastning Undvik smutskastning mot andra medlemmar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Till nästa gång lägg mer engagemang på din ansökan. (Utveckla svar för din karaktär.)

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka