Nekad L1nuS | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? l1nus.7136

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-17 015308.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag inte höll en bra rp nivå utan jag förstörde och bidrog inget till serven. Jag gick in på serven och bara förstörde så att jag blev bannad förstår jag till 100% och staffsen gjorde helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare gick in på serven tillsamans vi streamsnipade och först skjöt jag mot streamen och då var jag helt själv. Senare gick jag in med min polare han sa att jag skulle följa med han till autoexperten först gick jag in och kollade bara sen gick jag ut igen och då gick min polare in och skjöt mot streamen jag var med när vi gjorde det vid auto men jag skjöt bara första gången som var kanske 5-10 minuter innan detta. Sen tog det kanske 5 minuter så blir vi indragna till support och bannade för våra fel som jag förstår till 100% eftersom vi gjorde fel och jag har lärt mig efter mina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom det var jag som gjorde regelbrott och staffsen gjorde bara sitt jobb genom att banna mig. Jag har lärt mig av mina misstag och kommer inte göra om det. Det var väldigt länge sedan jag rpade nu och min första server var unive och jag vill börja rpa igen på den serven som är den bästa och roligaste.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad runt 10 gånger kanske någon mer. Många av dom var i början när jag precis börjat rpa och var extremt dålig på det. Tror det var copbait, fear rp men sen har jag några bans där som är korrekta där jag gjort fel. Vet att någon av bansen blev jag unbannad direkt eftersom dom bannat fel. Men jag har några bans och det har aldrig varit samma anledning till mina bans så jag lär mig av dom och gör inte om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hela började ju med att jag och min polare hade väldigt tråkigt och vi ville göra allt för att få något att göra och då gjorde vi väldigt dum sak genom att gå in på serven och förstöra. Så det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte alls gå in på serven och kunna tänka en extra gång innan jag gör saker. Så nu vet jag hur jag ska hantera den situationen bättre och jag kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mina misstag jag kommer inte göra om det igen. Skulle jag få en till chans kommer jag ta vara på den och ha en hög rp nivå och bidra till serven. Jag har varit bannad i ungefär 10 månader nu och jag hoppas ni vill ge mig en till chans för jag kommer verkligen ta vara på den. Det var väldigt länge sedan jag rpade på unive nu och vill verkligen komma tillbaka och börja rpa där igen. Jag har nog gjort uppemot 10 överklagningar och blivit nekad direkt som jag också förstår då jag gjorde ett grovt regelbrott men nu har det gått väldigt lång tid sen min ban kom och hoppas ni kan ge mig en chans till för jag kommer verkligen ta vara på den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka