Ej Antagen L1nuS | Ansökan till Servervakt [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? .l1nus.

Vad är ditt Hex:ID 11000014b9c701f

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar är jag 2-4 timmar helger dubbelt ungefär sen lov är som helger om inte mer fast under hela dagen medans på vardagar är det ju på kväller. Men kommer ju skilja lite beroende vad som händer irl men kommer ha en väldigt hög rp.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader och 17 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:/Users/GTSA%20-%20Infinity/Pictures/Screenshots/Skärmbild%202025-09-24%20205106.png blev bannad felaktigt idag blev unbannad direkt.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hjälpa till och göra ansvaret mindre för staffs genom att hjälpa till kicka eller banna icke medlemmar som kanske är nya så dom kan få en svban så dom lär sig och fattar att man måste följa reglerna. Men även kicka och svbana folk som inte beter sig och minimera ansvaret för mindre problem som inte är så nödvändigt att man behöver hämta en staff så kan man kicka dom så dom lär sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag varit det innan och jag vill ta ett större ansvar och hjälpa till men även minimera arbetet för staffs så dom inte behöver lägga onödig tid på mindre ärenden som vi servervakter kan ta hand om.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är ifall jag skulle kicka eller banna någon för jag blir sur eller förlorar ett scenario. Utan mina perms ska bara användas på rätta grunder där personen i fråga har gjort fel och ska få återgärder

Nekad.

Anledning: Fått indragen servervakt tre gånger.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka