Nekad L1nuS | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? l1nus_7136

Vad är ditt Hex:ID 11000014b9c701f

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag väldigt aktiv och rpar minst 3 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad och 3 dagar varit medlem innan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/GTSA%20-%20Infinity/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-04-14%20185927.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. min uppgift är att rpa som vanligt men kunna kicka och sv banna folk ifall jag märker det under min rp och göra små saker som gör att staffs slipper göra små onödiga saker som istället vi servervakter kan göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag varit det innan men även att jag vill kunna hjälpa till och tillexempel dv onödiga bilar som bara står och tar onödig plats men kunna hjälpa till kicka svbanna folk som inte beter sig och göra mindre regelbrott som vi kan ta hand om lättare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tillexempel att jag bannar folk utan anledning, eller att jag kickar folk i ett scenario för att vinna. Eller att jag bannar en grabb för han vann ett scenario och jag förlora.

Nekad.

Anledning: Fått indragen servervakt 3 gånger därmed uppfyller inte kravet.

Du får inte ansöka igen. Överklagan eller undantag sker via koordinator @Raxy .

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka