Nekad L1llen | Ban Överklagan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen103

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229258077/

Ditt Hex-ID: 11000014ba3495d

Vad är din discord tagg? Lillen#9999

Vem var det som bannade dig? Mowgli

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en ak och riktade mot vårt gänghus portför att jag råka missklicka mot dörren och så höll jag kvar knappen men min kompis stod brevid och han skrev att jag riktade mot hans huvud men gjorde inte det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog fram min ak och tog fram den i vårt gänghus som är i en inhägnad och ingen såg jag skulle bara vakta och sen kollade jag mot porten och råkade missklicka mot porten och jag höll kvar på knappen och sen så var min kompis brevid mig och staffen bannade mig för han trodde jag riktade mot min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv det var en felaktig ban för att jag som sagt missklickade mot porten och min kompis stod brevid så jag riktade inte mot min kompis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för mer en ett år sedan och kommer inte ihåg varför så vet inte vad jag ska säga nu när jag börjat med fivem här och kör på servern igen så har jag inte blivit bannad något mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte komma åt knappen så jag siktar men hur ska jag veta när jag missklickar och inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka