Nekad L1llen | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1llen

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Ditt discord namn: lillenbaby_

Ditt Hex-ID: steam:110000136da74a0

Vad för typ av beslut gäller det? Krim roll

Vem/vilka tog beslutet? E27 och Merov

Varför tror du själv att beslutet togs? För att på det bevis klippet såg man inte att jag skrev nå /me men på det avståndet kan man inte se om ngn skriv /me.

Hur är beslutet felaktigt? För att poliserna gjorde lika mycket fel, dom satt och meta under en skottlossning, dom skjöt i magen så jag ramla sen försöker en annan polis skjuta mig å huvudet när dom får bara skjuta i benen i det tillfället. en polis försökte speedboosta. dom rpa inte heller på med /me/sme, dom satt och skrev ooc under scenariot t.ex ska dom dra in oss i år, jag kommer inte ha krycka. Ni har oxå sagt att alla ska få åtgärder om dom gör fel men det var bara jag som fick åtgärder. Samt att de enda ja glömde var /me rpade på skador fortfarande sen att ja ställer mig upp och skjuter är för jag rpar på känslor då adranalin är en känsla samt att min bror blir beskjuten och han vände sig om och skjöt 3 poliser till döds för att rädda mig såklart så rpar jag på adranalin då jag är rädd att något ska hända honom sedan att det hade varit otroligt hög adranalin irl i ett sånt här tillfälle och därav rpade jag på de jag rpade på känslor som de finns en regel som är att man ska göra de och för de får ja indragen krim? visst skrev inte /me så ksk ban eller krim varning men indragen för inte skriva /me?

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns nedan för

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka