Accepterad Hejsan | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/

Ditt Hex-ID: steam:1100001366d0972

Vad är din discord tagg? hejsan2

Vem var det som bannade dig? elza

Bild på banmeddelande: bannad 1-2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag utförde ett regelbrott som inte är tillåtet på unive. Elsa snackade igenom med två andra staffs och dem valde att banna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åker fram till ett gäng som heter mocambique och frågar "Tjena grabbar, vilka är dessa, varför kör ni athenas bilar?" dem svarar "det är mocambique". Då säger vi härligt och att vi inte har hört om dem innan och ifall dem är nya osv. Iallfall så hände inget mer än lite chit chat. Sedan går det liten stund och jag står och lagar min bil i mirrorpark. Då åker exakt samma grabb upp och börjar kidnappa mig. Min kompis är precis brevid så då börjar han skjuta emot han. Så fort han ser min kompis så dödar han mig på plats och kidnappar min kompis,. jag får hjälp av sjukvårdare och tänker inte mer på det. Då frågar dem min polare vilka vi är EFTER han har kidnappat honom. Sedan på något vänster så släpper dem honom men kidnappar mig 30 sek efter utan anledning, min polare jagar honom när han har mig och han kör hem till deras gänghus. Min polare tar ett förhastat beslut och stormar in och skjuter ner honom. När de skjuter varandra är det en väldigt hastig situation för jag står precis brevid han som har kidnappat så jag slår mot honom men blir knockad för har inget hp och sedan finishar han mig sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker absolut man hade kunnat diskutera om hur hårt det skulle bli för anser inte att det skulle va så hårda åtgärder men men. Det var ingen felaktig för att det är ett regelbrott så inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för brist på social men har såklart lärt mig av allt hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, stått stilla istället för att slå mot han en gång. skulle bara stått still och låta dem skjuta mot varandra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, kommer inte göra om det och kommer hålla en högre rp nivå. Det brast i detta scneariot ocsklå för att allt grundar sig i deras fel för att bara kidnappa för ingen anlending alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yeyeye

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka