Nekad L1am321 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am321

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: l1am.8130

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff så vi kan få bort de som bara är på servern för att lalla och då kommer servern få ett ännu bättre rykte så många från andra servrar kommer till unive då de nästan inte finns några lallare kvar. Jag vill också bli staff då jag har vänner som har varit och är staffs och enligt mig så ser det väldigt kul ut att åka runt och hjälpa folk och bara sitta i support och lära känna nya och sköna folk. Jag vil bli staff för att hjälpa de nya till server då de kanske är nya till rpn så de slipper lära sig genom att bli bannad

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesta fungerar bra men något som behyövs förbättra är krim rpn enligt mig då den är för mycket skottig och jag tycker den borde bli mer rp än mer skott och kidnappningar ist för skottlossningar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kommer lösa problemen genom att specca och sedan om man ser ett regler brott då kan man ta in spelaren i support eller ta ett staff call med honom eller henne om det skulle vara mildare återgärder

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker man agerar professionellt genom att inte sitta och skrika på folk i support eller i staff calls, man ska inte häller vara för snäll utan man ska vara hård och regler är regler. Man ska också lyssna på spelarna och inte sitta och avbryta dem medans dem pratar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag spelar varje dag, kommer nog vara aktiv runt 8-11 timmar ibland kan det bli mindre då jag är med vänner och ibland mer då jag inte har något att göra, och jag kommer rp lite för att min karaktär inte ska dö ut och när jag rpar så kommer jag köpa bilar då jag är väldigt intresserad i bilar

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan mars 2023 och har tagit lite pauser då och då från fivem

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte varit staff på unive men har varit det på en annan server för över ett år sedan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är beredd på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka