Ej Antagen kungseborn | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungseborn

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Ditt discordnamn: kungseborn

Ange ditt födelsedatum 13 September 2011

Varför ska just du bli staff? Det verkar vara ett roligt intresse och vill testa på något nytt har ingenting om göra om dagarna så det ska bli kul jag vill hjälpa folk att få högre rp och det här känns som en sak som passar mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Inte så hög rp nivå och det är många som gör regelbrott varje dag och det vill vi stoppa!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi speccar väldigt mycket och folk ska inte behöva vänta så länge för att få hjälp att vi ofta kommer överens och och stoppa lallandet på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Inte vara kaxig och bemöta folk väldigt bra men det kan hända att det händer att man sitter i support och nån kan inte ta att de blir bannade och då ska man inte vara dum eller taskig utan bara förklara till de hur detta ska gå.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv om dagarna och försöka det bästa jag kan för att jobba.

Hur länge har du spelat på Unive? Något år snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men känner personer som är staff och de har hjälpt mig lite.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka