Nekad Krydda | Ban Överklagan [wazy.ts]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krydda

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kryddaa/

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Kryddaa

Vem var det som bannade dig? wazy.ts

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag reste mig upp och siktade 1 sekund och la ner direkt och sen blev jag skjuten och försåtr doms pov men jag la ner vapnet direkt och försökte inte få det och se ut som fear rp förstår om det såg ut så för er staffs som bannade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte runt och hittade våra oppisitaioner och åker runt för dom hoppade ut och riktade och vi drog direkt och åkte runt hörnet sen så dog m9in polare och jag blev benad så jag ramlar ihop och sen resrer nmig upp och råkade rikta men jag drog ner vapnet direkt och sen så sköt han mig för han ksk trodde jag skulle skjuta han när jag råkade rikta min pov var inte så iaf och förstår om er pov ksk såg fearrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det som var felaktigt var att dom bannade mig för fear rp när jag riktade fast jag drog ner vapnet direkt men aa tycker det va felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kmr it ihåg senaste elrt jo abusade perms som ma men det var länge sen och har varit helper imellan åt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte haft handen på musen och istället tryckt x och hållit upp händerna direkt bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA ATT inte har handen på musen när jag blir typ kidnappad elr ngt sånt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tycker samt 5 dgr var lång tid då jag senast var banand var med en 2 månader sedan avd jag minns

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka