Nekad Krydda | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krydda

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kryddaa/

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Kryddaa

Vem var det som bannade dig? Klivish

Bild på banmeddelande: 2 dgr ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pwg och försåtr ksk att jag gjorde fel men adrenalinet var på 100 när man har 6 bilar ungefär efter sig konstant och tänkler liksom inte på sånna rena grejer och jag ska förbättra mig inom det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 1 polare åkte runt sen blir vi jagade av oppsen som är 6 bilar miot oss som är 1 sen så åker vi dom pittar ganska mkt så vi nuddar lite saker sen så när nag ska laga min bil så skriver jag inte i /me för att jag smälter det som just hände då det va ganksa mkt folk som jagade oss och sen så blir vi jagad igen och massor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var helt rärr förstår att det klivish gjorde va rätt och fattar att klivish bannade mig och han är ju en bra staff som bannade för detta men vill ha en ny chans och kmr förbättra mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blviti bannad på ett bra tag nu men har några tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat rpat på skadorna mer och skrivit i /me och ksk bara gett upp och låta dom skjuta mig elr kidnappa elr vad dom hade gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och kmr nästa gång låta dom ksk skjuta mig elr kidnappa elr vad dom tänkte göra med mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka