Nekad Kroken | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kroken

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nilsson

Vad heter du på discord? Kroken#5161

Ange ditt födelsedatum 26 November 1999

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Nyfikenhet samt ansvarstagande, jag känner att jag vill testa något nytt och något som bidrar till servern. Jag ser alltid potential i alla människor som vill spela på servern och skapa härliga scenarion med bra karaktärer och vill va med i den härliga gruppen som ser till att alla människor som har medlemsrollen på Unive är kompetenta människor som kan bidra till ett bra rollspel. Jag har spelat i snart 7 månader och tycker att jag har bra koll på hur ett korrekt rollspel ska gå till samt att jag har bra koll på alla grundregler som man ska känna till för att bedriva sitt rollspel på ett korrekt sätt.

Jag vill kunna vara med och påverka till att rätt människor får rollen Medlem på Unive så att vara medlemskapsansvarig ger ett ansvar som jag är beredd att ta på mig helt enkelt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är en väldigt pedagogisk kille som gillar att bemöta människor på ett bra sätt och kommer lägga ner mycket tid om dagarna på att ta intervjuer och läsa alla ansökningar som skickas in dagligen så att alla får en chans att bli medlem på Unive. Jag är väldigt aktiv om dagarna när jag inte jobbar men jobbar endast 3 dagar i veckan och har alltid flera timmar på morgonen att få saker gjort innan jag åker till jobbet samt flera timmar efter att jag kommer hem till att få arbete gjort. Jag är en nyfiken och lättsam kille att prata med och tror jag hade skött detta ansvar på ett snyggt sätt och fått in många kompetenta människor till servern som kan bidra till ett bra och roligt rollspel varje dag de går in på servern. Kommer helt enkelt lägga ner tid och hjärta på att göra ett bra jobb som medlemskapsansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som medlemskapsansvarig tycker jag att man ska bemöta människor med glädje och respekt och på ett sätt som man själv vill bli bemött på. Det är otroligt viktigt att ge ett intryck av att man är sugen på att ta en intervju med människorna som kanske sitter och är väldigt nervösa inför en intervju och allt dom vill är att bli medlem och då måste man som ansvarig vara glatt bemötande och tillföra ett lugn och en trygghet som gör att den som skall ta intervjun blir smittad av bemötandet och kan lägga fokus på att svara bra på frågorna och vara sig själv istället för att känna sig nervös osv. Så helt enkelt visa att man är där för deras skull och vill få dom att lyckas. Att alltid vara positiv med ett leende på läpparna kommer man långt med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka på det sätt att alla dom som får en chans till att bli medlem på Unive ska bidra med ett bra rollspel med minimalt lall och att alla som vill bli medlem ska ha förståelse för alla regler och vad Rollspel innebär. Att få rollen medlem innebär ansvar, man ska föregå med gott exempel för alla spelare på servern som är ickemedlemmar, och hur gör man det? Jo man ska hela tiden visa att man kan rollspela, man ska ha nolltolerans mot lall och man ska försöka få med sig folk i sitt rollspel och visa att man kan alla regler och tar med sig det i sitt rollspelande och på så sätt visa att man föregår med gott exempel hela tiden. Kan man inte bete sig när man är inne och rollspelar och visa att man är där inne för att rollspela och inte för att lalla runt så är man värdig en medlemsroll och där vill jag vara med och påverka vilka som får rollen och inte. Jag vill helt enkelt se till så att kompetent och kreativt folk ska spela på Unive och kommer lägga ner mycket tid på att dessa människor får sin chans.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att kraven som medlem på Unive är att man har läst igenom alla regler som finns på discorden och att man kan dom, kan man inte alla regler så kommer det synas i deras rollspel och då kommer alla staffs att ge dessa konsekvenser som bans osv. Så att kunna alla regler är väldigt viktigt. Man ska kunna visa prov på att man kan alla regler muntligt samt skriftligt. Man ska kunna berätta just varför man ska bli medlem på Unive på ett bra sätt så att man som medlemskapsansvarig känner att man vill ge människan en chans. Att ha en tilltänkt karaktär som man beskriver väl är också ett krav tycker jag. Utan en karaktär kan man inte bedriva ett rollspel och utan en hög nivå på sitt RP kan man inte heller bedriva ett bra rollspel så det kommer jag alltid vara väldigt noga med. Ett krav som är viktigt som medlem också är som jag skrev ovan, att man föregår med gott exempel när man är inne och rollspelar, för gör man inte det och går runt och lallar så ger man en dålig bild av att vara en medlem på Unive för alla ickemedlemmar som är inne och spelar. Så blir jag medlemskapsansvarig så ska jag se till att rätt folk med bra kompetens och nivå kommer in på servern som medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är ju att se till så att alla som har medlemsrollen kan alla regler så dom inte bryter mot regler när de är inne och spelar på servern. Jag är en väldigt hjälpsam kille som gärna hjälper folk så att dom kan alla regler så att regelbrott förhindras. Kommer att ha en nolltolerans mot lall och tar på mig ansvaret att se till så att alla som blir insläppta som medlemmar inte lallar, det är aldrig okej att ha som mål att gå in och spela på servern för att lalla och på det sätt förstöra för alla andra som vill bedriva ett bra rollspel inne på servern. Alla som har medlemsrollen ska vara kompetenta människor som är inne på servern för att höja nivån varje dag på rollspelandet och hjälpa och för att se till så att det händer så måste vi medlemskapsansvariga ta det ansvaret och se till så att rätt människor får rollen och det ansvaret vill jag ta och kommer lägga ner hjärta och tid för att det ska ske.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag minst 5 timmar beroendes på träningar/jobb, tränar 2 ggr i veckan (mån&ons 20:30-22:00) I nuläget, Måndag: 10:00 - 16:00 . 22:30 - 24:00 Tisdag : 12:00 - 18:00 Onsdag : 10:00 - 16:00 (beroendes på om jag jobbar) . 22:30 - 24:00 Torsdag 12: 00 - 20:00 (beroendes på om jag jobbar) Fredag : 10:00 - 16:00 (beroendes på om jag jobbar) . 19:00 - 24:00 Helger varierar pga matcher eller andra irl saker som skall skötas men försöker i alla fall vara inne minst 4 timmar lör&sön.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar på Unive endast och har ingen tanke att byta server. Otroligt fint community.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget annat än att jag är en väldigt pedagogisk äldre kille som jobbar dagligen med att bemöta folk på rätt sätt och känner mig redo för att ta ansvar över de som vill bli medlem i detta community och denna server.

Senast ändrad:
+rep väldigt bra ansökan lycka till
███████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
█░░░░░░░░░░░░░░█████████░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░█████████░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░░░▄▀░░░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░█████████████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░░░░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░░░░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░█░░░░▄▀░░░░█░░▄▀░░██░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░██░░░░░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
███████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

+rep välutvecklad ansökan och plus i kanten, helt sjukt bra rp nivå vad jag sett på xrays stream.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka