- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 4
Hej! Nu har det kommit till tiden då min krimroll drogs. Jag har alltid varit på unive sen jag började med fivem och den fina krim rpn jag har varit med om. Det var en rolig resa och vet inte om det blir nå mer krim rp för mig då jag måste lägga pengar och annat på min tjej och min familj. Jag är rädd att denna resan har haft sitt slut. Men hoppet finns fortfarande kvar då jag skriver detta till dig Maxkillerbre att ge mig en andra chans. Jag fick indragen roll för osocial rp där jag och min vän hoppade ut och riktade mot en bil som vi inte hörde snackade när vi pratade med dem och de körde iväg då började vi skjuta för att kanske träffa föraren för att kidnappa den andra passageraren om dem krockar. Det ansågs vara osocial rp och jag kan förstå från den synvinkeln att det ser konstigt ut men när vi ser en bil som är hel gul vilket bara ett gäng har i unive och vi inte hör dem när vi pratar med dem tycker jag det känns lämpligt att rikta för att kunna kidnappa men bilen körde och vi sköt mot den och sen sprang mot den till fots och det blev till en öppen skottlossning då bilen körde tillbaka där vi sköt och flög på en kant upp och ner sen hoppade ut och sköt mot oss. Men det var allt hoppas ni kan hjälpa mig här.