- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Ditt discordnamn: Krabban#6001
Ange ditt födelsedatum 22 April 2008
Varför ska just du bli staff? jag är Medlem på unive som bidrar med Kul och seriös RP, Vill bidra med så mycket gott som jag kan. Jag vill bli staff för att jag har varit det förut i sommaren 2022.
Och känner att jag vill bli det igen, känner att jag vill prova på det igen för att jag har mycket att visa/ hjälpa Unive med. Har motivationen och motiven för att hjälpa till med. Med målet att underlätta det för alla på Unive.
Vill verkligen bevisa denna gång att jag kan hjälpa till med så mycket jag kan. Nu har jag motivationen och motiven för att bevisa att mitt jobb kommer underlätta det för alla på Unive medlemmar,icke medlemmar,staffs osv. Jag vill bli staff här för att jag vet att jag kan bidra till att göra skillnad i Unive, men samtidigt vill jag visa att jag kan göra så mycket mer än vad som krävs.
Att jag bevisar att jag uppnår dem målen jag har sagt. Vet att det kan bli jobbigt ibland att hålla koll på forumet M.M och det är därför jag ansöker för att hjälpa både spelare,staffs och 320 och hålla reda på servern. Och med meningen att underlätta för hela Unive. Ska jobba till 100% och uppnå kraven som behövs för att vara med i staff teamet. Vill bidra med bättre miljö, och motivera nytt folk till RP. Fick mycket bra kritik när jag var staff i sommras för jag hade rättvishet, såg allting från allas perspektiv.
Är ännu mer motiverad nu och vara staff för jag är arbetsvillig och vill verkligen bevisa att jag är rätt person för denna del. Att just visa att jag är samarbetsvillig och visa att jag ska bli en ännu bättre staff än den jag var i sommras. Bevisa att förändringar kan ske och att jag kommer göra en stor utveckling inom Unive, det är inte en lögn. Det är ett löfte, ska visa att Unive är den bästa RP servern. Därför borde du välja mig.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:50-01:00
Tisdag: 18:30-00:00 blandat
Onsdag: 17:30-00:00 blandat
Torsdag: 17:30-00:00 blandat
Fredag: 13:20-02:00
Lördag: 09:00-02:00
Söndag: 10:00-00:00
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan november, blev medlem i Februari
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja i sommras, helper sedan mod. Kan fortfarande alla regler,grunder för att vara staff. Kan fortfarande alla kommandon för den delen.
/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)
/m (id) (text) skriver till en spelare privat
/banhistory (id eller hex) man ser hens tidigare bans
/goto (id) man tpar till en spelare
/sc skriver i staff chatten
/unban (id eller hex)
/addkey och sen namnet på nyckeln sedan får du den i F2
/noclip man går i noclip så man kan specca och flyga runt
/spec (id) man speccar en viss spelare
/specoff sluta specca en spelare
/setjob (id) du sätter jobb hos en spelar
/tpm tpar till en waypoint på kartan
/dv du raderar en bil
/kick (id) (anledning) man kickar en person
/who (id) kollar personens roller
/freeze (id) man fryser en spelar
/svban (id) (anledning) blir bannad i 60 minuter
/togglename se alla steam namn på spelarna
/toggleid (se alla spelares id)
/announce (text) man skriver ut till alla i servern
/clearchatforall raderar chatten för alla
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för att jobba på vad som helst. Såg att ni sökte jobb ansvariga. så jag blev intresserad
Ditt discordnamn: Krabban#6001
Ange ditt födelsedatum 22 April 2008
Varför ska just du bli staff? jag är Medlem på unive som bidrar med Kul och seriös RP, Vill bidra med så mycket gott som jag kan. Jag vill bli staff för att jag har varit det förut i sommaren 2022.
Och känner att jag vill bli det igen, känner att jag vill prova på det igen för att jag har mycket att visa/ hjälpa Unive med. Har motivationen och motiven för att hjälpa till med. Med målet att underlätta det för alla på Unive.
Vill verkligen bevisa denna gång att jag kan hjälpa till med så mycket jag kan. Nu har jag motivationen och motiven för att bevisa att mitt jobb kommer underlätta det för alla på Unive medlemmar,icke medlemmar,staffs osv. Jag vill bli staff här för att jag vet att jag kan bidra till att göra skillnad i Unive, men samtidigt vill jag visa att jag kan göra så mycket mer än vad som krävs.
Att jag bevisar att jag uppnår dem målen jag har sagt. Vet att det kan bli jobbigt ibland att hålla koll på forumet M.M och det är därför jag ansöker för att hjälpa både spelare,staffs och 320 och hålla reda på servern. Och med meningen att underlätta för hela Unive. Ska jobba till 100% och uppnå kraven som behövs för att vara med i staff teamet. Vill bidra med bättre miljö, och motivera nytt folk till RP. Fick mycket bra kritik när jag var staff i sommras för jag hade rättvishet, såg allting från allas perspektiv.
Är ännu mer motiverad nu och vara staff för jag är arbetsvillig och vill verkligen bevisa att jag är rätt person för denna del. Att just visa att jag är samarbetsvillig och visa att jag ska bli en ännu bättre staff än den jag var i sommras. Bevisa att förändringar kan ske och att jag kommer göra en stor utveckling inom Unive, det är inte en lögn. Det är ett löfte, ska visa att Unive är den bästa RP servern. Därför borde du välja mig.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:50-01:00
Tisdag: 18:30-00:00 blandat
Onsdag: 17:30-00:00 blandat
Torsdag: 17:30-00:00 blandat
Fredag: 13:20-02:00
Lördag: 09:00-02:00
Söndag: 10:00-00:00
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan november, blev medlem i Februari
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja i sommras, helper sedan mod. Kan fortfarande alla regler,grunder för att vara staff. Kan fortfarande alla kommandon för den delen.
/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)
/m (id) (text) skriver till en spelare privat
/banhistory (id eller hex) man ser hens tidigare bans
/goto (id) man tpar till en spelare
/sc skriver i staff chatten
/unban (id eller hex)
/addkey och sen namnet på nyckeln sedan får du den i F2
/noclip man går i noclip så man kan specca och flyga runt
/spec (id) man speccar en viss spelare
/specoff sluta specca en spelare
/setjob (id) du sätter jobb hos en spelar
/tpm tpar till en waypoint på kartan
/dv du raderar en bil
/kick (id) (anledning) man kickar en person
/who (id) kollar personens roller
/freeze (id) man fryser en spelar
/svban (id) (anledning) blir bannad i 60 minuter
/togglename se alla steam namn på spelarna
/toggleid (se alla spelares id)
/announce (text) man skriver ut till alla i servern
/clearchatforall raderar chatten för alla
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för att jobba på vad som helst. Såg att ni sökte jobb ansvariga. så jag blev intresserad
Senast ändrad: