Accepterad KR717twitch | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878608018/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? KR717#0717

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bella. Han lever ett bra och fint liv. Bella har levt i staden i många år men har pensonerat sig med de pengar han tjänat. Bella för att komma in och börja tjäna är dok inte nöjd genom de pengar han tjänat är kriminella och han känner a pengar igen i staden. Han vill alltså bli en normal medborgare igen och kunna arbeta som vilket person som helts. Han är ju ändå inte för gammal. Bellahar börjat få en riktigt känsla för bilar och hade därför tänk att söka ett jobb som är kopplat med bilar om Bellakan få bli medborgare på Unive igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har numera velat bli medlem igen för att kunna spela igen och ha tillgång till en bra Rp. Jag har även mycket timmar inom Fivem Rp. Jag vill dessutom komma tillbaka och spela med alla dessa personer jag spelat med förut.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en såpas stor server att det häner något hela tiden. Men om man vill ta det lungt går det också. Man behöver inte jobba hela tiden för att få en perfekt Rp.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar hittade den långt tillbaka. Det var när den hette Multistaden. Typ ett år innan den bytte till Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har förmåga inom många saker. T.ex. Leka tiggare. Polis. Kriminell och sjukvårdare. Alla dessa är riktigt roliga. Jag har en stod del timmar på dem också och skulle vilja ha chansen att göra det igen. Framförallt på Unive för mycket av tiden ligger där.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En bra och rolig Rp nivå som inte är slarvig och att man följer regler. Ett väldigt simpelt men ändå svårt mål för många.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, de är jag inte

Tillbaka