Nekad Åke göransson | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbe5257

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke Göransson 20 år gammal, född 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Hjälpsam och bestämd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Åke Göransson han är 20 år gammal. Han har nyligen lämnat Centic rp för att nu börja spela på Unive rp. Åke Göransson kommer från en liten by i spanien han levde man sin mamma och pappa. Pappan jobbade som mekaniker medans mamman var arbetslös, familjen hade de väldigt svårt att samla in pengar till familjen så att Åke behövde börja jobba i väldigt ung ålder. När han var 6 år gammal så lärde Åkes pappa han hur man fixade bilar och servade dem. Så Åkes första jobb fick han när han var 6 och det var att hjälpa sin pappa i sin verkstad med att serva bilar och motorcyklar. De fortsätt så här att han jobbade i en verkstad men Åke var trött på detta så han sa upp sig han ville tjäna mera pengar så han började leta efter jobb som var bra betalda men han hitta inget och tiden bara gick och gick så vid 20 års åldern fick Åke iden att börja göra dumheter och tjäna pengar som till exempel råna butiker och sälja gräs. Åke säljer fortfarande gräs och grejer än idag. När han har tjänat ihop en viss summa pengar så tänker Åke starta en egen verkstad och skaffa anställda eller gå med i en verkstad igen om han får lite bättre betalt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med god ton och roligt spelande. Jag kommer hjälpa folk och hålla en god ton för att alla spelare ska kunna ha så roligt som möjligt. Jag kan också hjälpa med olika servicejobb om det behövs och jag är alltid tillgänglig ifall någon spelare behöver hjälp med t.ex. pengar eller tjänster.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade som ett till exempel så ifall man har snuten efter sig och kör även ifall dem har blå ljus och senare så krashar du rakt in i ett hus till exempel då ska du inte tänka ¨nu är de över jag kommer få massa böter' man kan istället tänka att man tjänar ihop pengarna till bötern lätt och fortsätta och rpa vidare och ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång jag använde en bil som ett vapen fick 48 timmars bann. Så de lärde jag mig att inte göra men det var när jag började rpa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random deathmatch det är att man får inte döda någon utan anleddning, VDM vehicle deathmatch man får inte använda ett fodon som ett vapen. Fear rp man ska vara rädd om sitt liv. Suntförnuft det är att man ska ha verklighets tankar, till exempel att om polisen har riktat en pistol mot dig och du bara springer för de hade man inte gjort i verkligheten, man ska tänka är de rimligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kunnig inom rp har spelat på tre servrar innan. Jag har en väldigt hög rp nivå, och är aktiv väldigt mycke gör inte så mycket annat än och spela.

Nekad.
Anledning:
Ber om ansökan läst i PM

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka