Nekad KR717twitch | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Länk till din steam profil: Onödig då de är DC.

Ditt Hex-ID: Innaktuellt.

Vad är din discord tagg? KR717#7180

Vem var det som bannade dig? Ingen aning!

Hur lång tid var din ban? Förevigt antar jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ogiltig inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem tyckte jag gjorde fel men igentligen satt jag bara och skämtade med kerstin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och åt en lördag kväll och hade lite roligt med eran trainee (kerstin) ingen tog illa upp men de var ngn Mod som tog illa upp över de eller såg de som disrescept eller något vilket jag INTE anser att de var då de va flera Trainees och uppåt som skratta åt det. Jag blev helt plötsligt bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel OM jag skulle menat det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En till från dc... Och 2 från fivem. Fivem är typ Powergaming och Failrp eller något då jag har råkat gå med mask på torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dragit dem skämten kanske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, att inte skämta framför flera 1000 medlemmar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajemän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka