Accepterad Palte03 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palte03

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238111231/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2a5fff

Vad är din discord tagg? palte0333

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-18 233705.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev att jag drog ur cajsas vibrator ur röven och luktade på den, förstår att det lät fel men det var inte så jag menade det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi satt flera stycken i en bil påväg till mekonomen. Cajsa bar på mig och jag säger då (vad är det för hårt du trycker upp i min röv?) då svarade hon de är min vibrator. När vi kom ner till mekonomen sen så skrev jag /me tar ut cajsas vibrator ur röven och luktar på den. menade alltså då att jag tog cajsas vibrator ur MIN röv. Vi har en sån jargong med varandra och skämtar om liknande saker flera flera gånger varje dag. Ingen tar illa upp av de och vi har pratat om de satt ingen tar illa upp och det gör ingen. (du kan fdråga henne själv)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig då allt är ett skämt som vi har med varandra, jag förstår att det lät fel samt att jag kanske skulle tänkt mig för lite eftersom jag var på mekonomen där det var flera människor som kunde reagerat på det. Det var dumt av mig.
Hade aldrig sagt det om hon ej var med på det då det är ett väldigt äckligt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för brist på social rp, ej diskret.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta att göra det tills vi inte var med folk runt om oss eller inte sagt något alls då det låter fel i andras öran. Speciellt om någon staff speccar mig och hör det eller läser det så kan det misstolkas helt fel om man inte vet att det är ett skämt vi har med varandra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte dra sex skämt eller liknande då det blir helt fel som den här gången. Den jargongen kommer ej fortsätta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka