Nekad Glen. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199280590451/

Ditt Hex-ID: steam:11000014eb28e73

Vad är din discord tagg? glennersson

Vem var det som bannade dig? 320 master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-21 231645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag doxade hapyxz vilket jag vet att jag gjorde ett ärligt fel men det var aldrig meningen att göra något illa med den bilden det var bara jag och 4 andra av mina vänner som hade sett bilden och jag har tagit bort den och ingen av mina vänner har sparat den heller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i ett samtal med mina vänner och kollade på när den ena av de snackade med folk på OME tv och sedan blev jag bannad från unive dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det beslutet som 320 tog i detta tillfälle var absolut inte ett felaktigt beslut och jag respekterar beslutet till 100% han agerade professionellt och jag har inget i mitt försvar att påpeka till att detta skulle vara felaktigt eftersom det absolut inte var det och han gjorde den enda rätta saken som vilken staff som helst hade gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit min tid för att riktigt tänka genom varför jag ens från början gjorde det som fick mig bannad och hur jag kom till den punkten från första början sedan när jag insett vad som gick snett om det var ett misstag så tänker jag sedan genom och gör inte om misstaget igen och undviker situationer och folk som kan göra att det upprepas för att jag själv inte ska bli bannad och kunna spela vidare på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig sparat bilden som blev skickad till mig, jag skulle ha tagit en screenshot och skickat till antingen 320 eller någon av de högre upsatta och visat de vem som skickade så att de kunde få den personen bannad eller så kunde jag ha hoppat support och bett om att få prata med hapyxz eller / och 320 och sedan screenshareat för de och visat vem som hade skickat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska hålla mig undan personer och andra grupper som kan finnas risk att de skickar sådana grejer och jag ska också vara mer vaksam med hur jag tänker och reflektera mer över hur det hade varit ifall någon hade skicakt liknande bild på mig till andra som jag inte visste om. och sedan att så fort jag ser en person som skickar något sådant igen så ska jag omedelbart skicka in det till staffs som kan göra något åt den saken

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att om jag försöker skynda på svar till mig banöverklagan kommer den att automatiskt bli nekad. // tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka