Vad ska gänget heta? Hells angels sweden
Vad är ditt discord namn? Kowalski#8986
Vad heter du i verkligheten? Gustav
Ditt födelsedatum: 5 Juni 2004
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne hela min fritid och så fort jag kommer ifrån min skola
Hur många timmar har du på Fivem? 220 timmar
Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Sven sjöberg, han är 40 år gammal. Han har många olika intressen som bilar, kläder och andra formella saker men han inriktar sig speciellt på vapen och konstruktionen av vapnet. Han har stor koll på vapen helt enkelt och han är fascinerad av dem. Han undersöker och tillverkar dem och är ofta inblandad i vapen handel. Om man har frågor om just vapen är han rätt person, annars så ser han ofta sig själv som en affärsman med stil och självförtroende som man borde se upp till. Han är även extremt bra på att övertala folk till olika handlingar och han kan ofta lära känna de han vill lära känna. Sven brukar oftast inte prata så mycket utan istället vara lite tillbaka dragen men inte blyg på något sätt utan tvärt om men han lyssnar hellre på konversationer än att delta i dem. Sven brukar röra sig med stil och engagera sig i att sticka ut från den vanliga "street" personen. Sven har alltid en plan vart han än är och han beger sig aldrig iväg utan ärende. Sven har som sagt extremt mycket självförtroende och han försöker sticka ut från det vanliga, han är även då som sagt en vapen fantast och inriktar sig i vapen. Något annat som gör så att Sven sticker ut från det vanliga är att han har en sjukdom som drabbar honom konstant, ibland har han prat-störningar och ibland så skakar han huvudet utan att tänka på det, nästan som tics. Han skäms över det och försöker dölja det så gott det går men det går inte så bra. Annars så har han haft en bra uppväxt med vänner och familj.
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag är väldigt intresserad i motorcycklar och gängkriminalitet. Jag har varit boss/president i andra gäng på andra servrar. Jag älskar när det kommer ett gäng scenario och man får lite drama i rp,t och när t.ex man möter ett annat mc gäng/gäng och ska snacka buisiness.
Har du några med dig från start med gänget? Jag har en kompis som är planerad vice president och en på gång så vi kommer bli 2-4 st i början men vi kommer att ta in lite prospects.
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? I början ska de vara diskreta tills de har tagit in lite folk sedan ska de ta så mycket mark som möjligt medans de har en stabil droghandel/vapenhandel.De ska ha den rollen att de är de mest farliga och brutala gänget i sandy/paleto.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har en massa erfarenheter t.ex att jag har varit boss i kartellen på göteborgstad rp och jag har varit med i olika gäng på olika servrar.
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? En boss ska innebära att man är som ett "överhuvud" som de andra ska se upp till och lystna på. En boss ska leda sitt gäng oavsett vad och han tar alla viktiga beslut. En boss ska innebära att man är en trygghetspunkt för gänget i svåra lägen.
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag tror att jag som gäng boss kommer att skapa mycket drama och mycket roligt gäng rp samt att jag är erfaren rollspelare inom gäng rp.
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario är om t.ex kartellen ska transportera droger ifrån paleto bay till hamnen i staden då får ett annat gäng reda på det och bestämmer sig för att kapa drogtransporten. De prövar och vi säger att de lyckas kapa den. Då brukar nästan i alla fall det andra gänget hämnas vilket skapar ett gängkrig och ett gängkrig kan leda till att ett av gängen dödas.
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag ska ha intervjuver med dem och fråga om deras erfarenheter inom gängkriminalitet och bedömma ifrån det hur länge de ska vara prospect.
Hur hanterar du kritik? Jag tar det och går vidare med en tanke på vad jag har gjort fel och gör annorlunda nästa gång beroende på vilken sorts kritik det är och vad jag har gjort fel
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja absolut jag tycker detta är en suverän server och jag skulle endå spela om jag inte fick ett gäng.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och det har jag inte gjort på länge
Har du läst våra Regler? ja absolut
Vad är ditt discord namn? Kowalski#8986
Vad heter du i verkligheten? Gustav
Ditt födelsedatum: 5 Juni 2004
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne hela min fritid och så fort jag kommer ifrån min skola
Hur många timmar har du på Fivem? 220 timmar
Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Sven sjöberg, han är 40 år gammal. Han har många olika intressen som bilar, kläder och andra formella saker men han inriktar sig speciellt på vapen och konstruktionen av vapnet. Han har stor koll på vapen helt enkelt och han är fascinerad av dem. Han undersöker och tillverkar dem och är ofta inblandad i vapen handel. Om man har frågor om just vapen är han rätt person, annars så ser han ofta sig själv som en affärsman med stil och självförtroende som man borde se upp till. Han är även extremt bra på att övertala folk till olika handlingar och han kan ofta lära känna de han vill lära känna. Sven brukar oftast inte prata så mycket utan istället vara lite tillbaka dragen men inte blyg på något sätt utan tvärt om men han lyssnar hellre på konversationer än att delta i dem. Sven brukar röra sig med stil och engagera sig i att sticka ut från den vanliga "street" personen. Sven har alltid en plan vart han än är och han beger sig aldrig iväg utan ärende. Sven har som sagt extremt mycket självförtroende och han försöker sticka ut från det vanliga, han är även då som sagt en vapen fantast och inriktar sig i vapen. Något annat som gör så att Sven sticker ut från det vanliga är att han har en sjukdom som drabbar honom konstant, ibland har han prat-störningar och ibland så skakar han huvudet utan att tänka på det, nästan som tics. Han skäms över det och försöker dölja det så gott det går men det går inte så bra. Annars så har han haft en bra uppväxt med vänner och familj.
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag är väldigt intresserad i motorcycklar och gängkriminalitet. Jag har varit boss/president i andra gäng på andra servrar. Jag älskar när det kommer ett gäng scenario och man får lite drama i rp,t och när t.ex man möter ett annat mc gäng/gäng och ska snacka buisiness.
Har du några med dig från start med gänget? Jag har en kompis som är planerad vice president och en på gång så vi kommer bli 2-4 st i början men vi kommer att ta in lite prospects.
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? I början ska de vara diskreta tills de har tagit in lite folk sedan ska de ta så mycket mark som möjligt medans de har en stabil droghandel/vapenhandel.De ska ha den rollen att de är de mest farliga och brutala gänget i sandy/paleto.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har en massa erfarenheter t.ex att jag har varit boss i kartellen på göteborgstad rp och jag har varit med i olika gäng på olika servrar.
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? En boss ska innebära att man är som ett "överhuvud" som de andra ska se upp till och lystna på. En boss ska leda sitt gäng oavsett vad och han tar alla viktiga beslut. En boss ska innebära att man är en trygghetspunkt för gänget i svåra lägen.
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag tror att jag som gäng boss kommer att skapa mycket drama och mycket roligt gäng rp samt att jag är erfaren rollspelare inom gäng rp.
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario är om t.ex kartellen ska transportera droger ifrån paleto bay till hamnen i staden då får ett annat gäng reda på det och bestämmer sig för att kapa drogtransporten. De prövar och vi säger att de lyckas kapa den. Då brukar nästan i alla fall det andra gänget hämnas vilket skapar ett gängkrig och ett gängkrig kan leda till att ett av gängen dödas.
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag ska ha intervjuver med dem och fråga om deras erfarenheter inom gängkriminalitet och bedömma ifrån det hur länge de ska vara prospect.
Hur hanterar du kritik? Jag tar det och går vidare med en tanke på vad jag har gjort fel och gör annorlunda nästa gång beroende på vilken sorts kritik det är och vad jag har gjort fel
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja absolut jag tycker detta är en suverän server och jag skulle endå spela om jag inte fick ett gäng.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och det har jag inte gjort på länge
Har du läst våra Regler? ja absolut