Accepterad Kostik145 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik145

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kostik

Vad är ditt discord namn? Import/papasmerf.2

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jag är en kile som är född i sverige och gillar korv med bröd jag är 17 år gammal min pappa är från turkiet och min mamma från irak så jag är lite svenskt,turk och irakie.när jag var 7 år gammal bröt jag mitt ben och mina båda armar det var svårt för mig för att jag hade ingen och hjälpa mig i denna tiden för att mina båda föräldrar var i jobbet och hela dagen var jag hemma för att mina föräldarar jobbade från klockan 6.00 till 19.00 och ingen kunde hjälpoa mig deras jobb var att min pappas jobb var att jobba i mcdonalds och han jobbade alla shifts men min mamma var en städerska för en subway hon behövde städa där sen gick hon till en mcdonalds sen till en kfc,en burger king hon var överallt så jag kunde inte göra något det var svårt jag jobbade från hemma.Jag hade en kvinna som stinkter tills nu som hjälpte mig i skolan så mitt hela liv var jag i en gips.När jag fyllde 11 hade jag ingen mer gips och var jätte glad.Utan gips kunde jag göra va jag ville så jag börja med att gå till skolan och hitta vänner som jag skulle hänga med men ingen ville vara min vänn så jag blev lite argmen jag forttätte mitt liv normalt bara lära mig bra och gick hem.När jag var 15 tills nu hitta jag en flickvän och älskade henne nu vid 17 år gammal älskar jag henne fortfarande.Jag gillar också att spela footboll och basketbool jag bruka spela hela tiden.jag var glad hela mitt liv men lite ledsen för att jag såg inte min mamma och pappa nästan hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sätta till att jag kommer späla rp och inte skjuta folk för ingen anledning,jag kommer jobba en seven eleven jobb säkert och kommer att ge personen kanske en discount om min boss låter mig,jag kommer inte skoja och kommer vara jätte trevlig ,jag kommer inte häller skrata eller börja springa när en person kommer ta ut en vapen som han pekar på mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att spela rp till exempel om en man kidnappar mig så kommer jag gå ut och vara rolig för att vara rädd bara för mig själv men jag kommer spela rp och låta han åka med mig och kidnappa mig .

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja,till exempel Copbait:du försöker få polisen att arrestera dig. eller Rdm:att döda eller slå andra spelare utan nån anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat i en engelskt server som var ganska populär och den var jätte bra på rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan prata jätte bra med folk och jag inte är blyg men jag kräver att jag förstår person så att det inte börjar prata arabiska med mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka