Accepterad Daniii | Medlem ansökning [ Hxdde1 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? daniii.zzz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dani Abudllah

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Snäll Farlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs namn är Dani Abdullah han är 24 år gammal. Han var jätte förjust i bilar. Och hans pappa och mamma gillade aldrig det jag visste aldrig varför dem inte gillade att jag var så förtjust i bilar. Men en natt så kom 4 poliser stormandes hem till oss, jag låg på sängnen och försökte somna och när dem stormade så vaknade jag till vid en shock. För jag visste inte vad som hände. Och exakt när jag klev ur mitt rum så skrek min pappa hela tiden "DET VAR INTE JAG, DET VAR INTE JAG" han upprepade det jätte många gånger men jag fattade fortfarande inte varför dem tog honom. Jag var bara 14 år gammal under den tiden, Och min pappa hade varit ute väldigt mycket under nätterna, Och jag ville få reda på vad han gjorde men det fick jag aldrig. Men om vi nu spolar fram till när dem stormade oss så vart jag jätte rädd. Men min mamma kom in i rummet och ströstade mig. Sen ungefär 10 minuter senare kom det en polis in i mitt rum och sa det var ingen fara och att jag kommer att få träffa min pappa. Men jag var fortfarande shockad och visste inte varför dem tog honom. Och jag fick en ilska, en jätte stor ilska men jag kunde hålla mig. Och om vi går fream till när jag precis hade fyllt 19. Så det var en vecka efter jag hade fyllt 19 och ett okänt nummer ringer mig. Jag svarar och frågar "Vem är detta"? Och han som var på andra sidan luren frågade mig ifall jag ville känna lite pengar. Så tvekade jag lite men sen så svarade jag kanske och att jag skulle ringa tilbaka. Men han sa att det var nu eller aldrig, Så jag sa ja okej men vem är det? Och så la han bara på. Nästa dag så ringde min lur igen och jag gissade på att det var han och jag hade rätt. Han sa att han skulle skicka en address till mig, och jag svarade med okej och att jag kommer. Så jag har precis kommit dit det såg ut som nån slags lokal. Så jag skrev tillbaks till honom och sa jag var framme och han svarade med att jag kunde komma in. Så jag gick in och det luktade nån konstig lukt jag aldrig hade känt. Men sen så uppmärkte jag att det var knark som luktade så mycket. Och sen så stog det en man med mask och svarta kläder och jag gick fram till han och han sa att han kände min pappa. Och han frågade mig ifall jag ville veta vad han gjorde. Och jag svarade ja, och han sa att han sålde knark och gjorde andra uppdrag. Och han frågade mig ifall jag kunde/ville göra det. Jag hesiterade lite men han sa innan att jag kan tjäna mycket på det så jag svarade med ja. Och han gav mig en väska den var lite tung och han sa att det var 4 kilo cannabis i den, och han sa att jag skulle sälja den till folk som ringde på en telfon jag fick och jag sa ja. Så jag gjorde dessa uppdrag i några år och jag gjorde fortfarande dem och nu är jag 24 år gammal och gör det fortfarande och dem var typ som en familj till mig. Och dem sa om 6 månader skulle jag få en upphöjning, Så jag blev rätt så glad för om jag fick en upphöjning så betyder det mer pengar. Och jag tänkte lite på att sluta men jag kunde inte jag vet att dem hade gjort nåt dåligt ifall jag slutade så jag gjorde inte det. Och ja så nu var jag kriminell kunde man säga. Jag bärde också runt på en revolver för min egna säkerhet. Och jag tänkte och tänker aldrig sluta med det jag gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att tillbringa en bra, mogen och seriös Rp nivå. Och jag kommer också följa alla reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sig själv asså tänka på sig själv bara. Så man måste också spela mot motpartnens vinst så att både kan uppleva vinst inte att jag bara tänker och bryr mig om mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har, tyvärr brytit mot en regler och det var att jag pratade ooc så jag blev bannad i 6 timmar. Men jag lärde mig att inte göra om det och tänka suntförnuft för det bröt jag också men det kommr aldrig att hända igen!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Man får inte döda någon utan andledning, det kan leda till en ban. Vdm, Man får inte använda sin bil/fordon som ett vapen t.ex. köra över någon det kan också leda till en ban. Och sist CopBait, Man får inte störa/ få en polis uppmärksamhet ifall det är onödigt t.ex. jaga dig eller typ arrestera dig för då bryter man mot reglen, copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker inte att någoting mer behövs har skrivit in allt svarat på allt så jag tycker nog jag är färdig!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka