Accepterad Kong | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198110353982/

Ditt Hex-ID: 110000108f22a3e

Vad är din discord tagg? kong1337

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: uNIVE perm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum och gjorde ett stort misstag då jag revvade under scenario // inkompetent

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan gäng medlem åkte till vårans fienders hem bas och tänkte skjuta ner dem min rp var snål och vi åkte upp med en bil upp för berget som låg precis brevid deras hus. Dem märkte att vi var på berget så dem begav sig upp mot oss och jag började avlossa skott imot dem. Min gängkompanion blev ner skjuten och dumt nog revvade jag han och direkt efter stämningen hade lungnat sig så bad indian oss att komma support och därefter en ban. Jag ångra mig extremt mycket för de jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker att indian gjorde ett bra beslut eftersom det jag gjorde var fel och även extremt dumt av mig. Mina bans sen tidigare ligger på 12 och har spelat på servern sen 2021 men det säger inte för detta inträffade för lite mer än en månad sen och spelade unive rättså mycket då och tröttnade till slut som ledde till denna ban. Och nu efter ett tag så har suget kommit tillbaka för vädret samt inget att göra när man kommer hem. Men denna ban var absolut ett rätt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var att jag körde från polisen sen åkte tillbaks till dem som även var från indian //copbait. Jag lyckades lära mig att även hur kul ett scenario är så ska man fortfarande hålla sig till reglerna som jag inte tänkte på i det scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Slutat spela unive när jag kände att roligheten slutade istället för att ni skulle ta bort mig därifrån så jag skulle inte dragit o skjuta ner mina finder och senare använda mina perms //sv till att revva mig och mina kompanjoner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt inte göra saker som jag själv vet kommer få mig blackad / perm eller bannad. Även att jag inte ska använda mina perms till att vinna ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka