Nekad kolabollen05 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cour/

Ditt Hex-ID: 1100001453fd904

Vad är din discord tagg? ilj701#8328

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har absolut ingen aning då jag inte var inne på servern när detta hände, det måste ha blivit något fel för jag har inte varit inne på servern på över 3-4 timmar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt, jag har ingen aning om vad som hände, jag har förberett mig för min Whitelist ansökan som blev godkänd, jag gick sedan in på servern och såg att jag blev permanent avstängd på grund av rasism. Jag har aldrig varit rasistisk eller menat att värdera en person baserat på deras utseende eller religion. Jag pratade med WeeD LangareN och han snackade med Ax3l men han vägrade att gå med i röst-kanalen och reda ut det. Ax3l sa till WeeD LangareN att jag hade sparkat på en bil och uttryckt mig rasistiskt. Fast detta är omöjligt då jag inte har varit inne på servern på flera timmar innan avstängningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Avstängningen var väldigt felaktig, jag har blivit avstängd runt midnatt för att jag sparkade på en bil och sedan sa rasistiska ord. Fast senast jag var inne på servern var runt klockan 21:00 och då hade jag under 2-3 timmar inte haft någon kommunikation med andra spelare, jag gjorde jobb och körde runt i staden och gjorde saker som behövdes göras.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De avstängningarna jag har fått har varit felaktiga, allihop. Jag börjar bli trött att få flertal avstängningar som är felaktiga, jag konstant försöker att spela på servern och utveckla min RP fast jag blir avstängd väldigt ofta. Nu har jag blivit avstängd igen och därmed utkallad för rasist. Jag är ingen rasist, jag har alltid värnat om personers mående, jag vill aldrig någon illa. Att bli kallad rasist när jag alltid är positiv och sprider glädje gör ont, det är seriöst att kalla ut någon för rasism när personen i fråga aldrig har varit det, jag menar ingen illa och skulle aldrig vilja värdera en person baserat på deras religion eller utsprung!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan inte göra något annorlunda förutom att spela på servern, men denna servern är väldigt rolig så det är inget val. Jag vill fortsätta spela på servern utan att bli bannad dagligen och bli kallad för rasist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att Moderatorerna avviker att ta en diskussion med en osykdig person de kallat rasist. Moderatorn i fråga iggar både Support och mig medans de är aktiva och gör annat. Detta ser jag som seriöst, däremot vill jag inte hänga ute någon, jag vill inte berätta för någon hur de ska utföra sitt jobb, men jag har även rätt till att utrycka mina åsikter som användare och offer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka