Nekad Salaam Malekoom | Ban Överklagan [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Salaam Malekoom

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199581817674/

Ditt Hex-ID: steam:110000160a6eb4a

Vad är din discord tagg? Raekja

Vem var det som bannade dig? Alle

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-03 022825.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sa ett väldigt olämpligt ord som jag ångrar starkt att jag sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det gick till med att jag låg på sjukhuset och sjukvården ville inte hjälpa mig och han var otrevlig mot mig så jag sa N ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag vet att det inte är någon bortförklaring att säga n ordet bara för att jag möttes av ett otrevligt bemöttande så jag tar fullt ansvar för det som jag sa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha hållt mitt tålamod och vårdat mitt språk men tyvärr så gjorde jag inte det och det var väldigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Min skedde för några månader sedan och jag måste säga att jag har lärt mig av mina misstag. Och den person som jag är idag så kan jag lova att jag aldrig hade ens kunnat få tanken om att säga n ordet till någon individ. Och jag vill tillägga att jag verkligen inte är rasist utan verkligen tvärtimot, jag tror på att alla människor är lika värde och ingen människa förtjänar att bli kallad för N ordet. Om jag blir unbannad lovar jag att jag ska bemötta all otrevlighet med snällhet för jag har lärt mig att man vinner inget på att på att vara otrevlig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag har full förståelse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka