Accepterad BIchbakkaa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIchbakkaa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199885121872/home/

Ditt Hex-ID: steam:110000172baf950

Vad är din discord tagg? pankakan2ninja

Vem var det som bannade dig? svante han är inte staff längre

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa en rasist grej som var jätte dum till en annan kille vid polisstationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va skit arg för jag bråkade tidigare med mina vänner så aa jag va liksom på dåligt humör och jag gick in o spela sen en grabb kommer oprovocerat o hetsar lite för ingen anlkedning och jag säger då din n ordet osen sa jag mitt fel i ooc men jag blev ändå bannad och jag förstår staffen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va rätt jag borde kontrollerat mina känslor och hållt dem inne.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hållt mig själv o tänka va ja borde sagt o tänka om de är lämpligt eller inte. Och det var verkligen inte lämpligt jag ber jätte mycket om ursäkt till den grabben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det var typ 1 månad sen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka