- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Knivinge
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas, han är en rolig grabb och väldigt "konstig" skulle man kunna säga eftersom han är lite speciell så tycker många som jag mött i min RP idag att det är en rolig karaktär och dom verkar digga den. Men det är inte guld och grönaskogar för Lucas eftersom han nyligen legat i en Koma, som inte varit rolig för anhöriga. Lucas vet att han legat i koma och det är därför som han kan ha skadats lite i hjärnan många av hans vänner bara låtsas att han är normal för dom inte vill såra honom eftersom det är inte så kul att få höra när man legat i koma så blev man "speciell" efteråt. Tidigare innan koman så har Lucas varit kriminell det är även därför som denna koma hände då han blev skjuten. Väldigt många av hans vänner är inblandade i kriminell aktivitet men dom vill inte att Lucas ska komma tillbaka till dom vanorna eftersom denna koma har hänt och det kan bli svårt för honom att kunna hantera stressen av kriminaliteten vilket hans vänner inte vill eftersom läkaren sagt att han kan få en stroke vid överbelastning. Men han vill inte riktigt lyssna på dom som säger det till han då han bara vägrar acceptera att han har legat i denna koma, han försöker så gott som de går komma in i kriminaliteten igen även om det är många som står i hans väg.
Än så länge har det inte gått så bra för honom då många utav dom kriminella har klankat ner på honom och sagt saker som har sårat honom, så som "Du är ju helt dum i huvudet" Eller "Asså är du efterbliven eller?" vilket inte har tagits emot så bra ifrån Lucas då han blir ledsen av dom här kommentarerna men han går vidare i livet. Just nu när jag skriver detta håller han på och ta ett steg vidare i livet han har hittat nya vänner som är inblandade i kriminalitet men vill inte dra in Lucas PGA dom vet om denna koma. Förhoppningsvis så lyssnar Lucas på dom och inte blandar sig in i kriminaliteten.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerande och trovärdig rollspelsupplevelse genom att skapa en djup och välutvecklad karaktär som har en unik bakgrund och tydlig personlighet. Genom att hålla mig till karaktärens historia och mål i spelet, kan jag bidra till att skapa intressanta och oförutsägbara händelser på servern.
Jag har tidigare erfarenhet av att spela på olika FiveM servrar och detta är inte min första gång på Unive, och jag har en god förståelse för hur viktigt det är att hålla sig inom rollspelsramarna. Detta innebär att jag kan bidra till autentiskt och realistiskt rollspelande.
Utöver detta är jag en aktiv och respektfull medlem av reglerna på servern. Jag strävar alltid efter att bidra positivt genom att vara hjälpsam och stötta nya spelare, samt genom att delta i event och scenarion på servern som stärker gemenskapen.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom rollspel, särskilt på en FiveM server, innebär att du som spelare inte bara fokuserar på att "vinna" eller uppnå din karaktärs mål, utan också aktivt bidrar till att skapa en intressant och engagerande berättelse för alla inblandade, inklusive din motpart.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler och är medveten om hur viktigt det är att följa dem för att bidra till en positiv spelupplevelse för alla. Metagaming: Det är inte tillåtet att använda information som din karaktär inte har fått in-game. Till exempel får du inte använda information från Discord, streams eller OOC-chattar för att påverka ditt spelande. RDM (Random Deathmatch): Det är förbjudet att attackera eller döda andra spelare utan en giltig rollspelsanledning. Varje konflikt måste ha en trovärdig bakgrund och utvecklas genom rollspel innan någon våldsam handling sker.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har RPat sedan 2021 och Unive var den första servern jag började på och älskar Unive det är därför jag kom tillbaka för jag vill RPa här och har saknat Unive skit länge.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har RPat länge som sagt och har även varit staff här på Unive detta var dock länge sedan men jag kan alla regler utantill och vet hur man ska agera som både Medlem, kriminell, polis och även andra lagliga jobb så som mekaniker eller mäklare. Detta var allt tack för mig