Accepterad jontebonte098 | Medlem ansökning [Kakkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontebonte098

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? .lejonjonte

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Andersson han är 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Lucas Andersson och han rä 22 år gammal han gillar att spela fotboll samt bilar. men när Lucas var 13 år gammal så var han och hans kompis ute vid lekparken sen så kom det ett par grabbar och frågade om de ville tjäna enkle pengar Lucas och hans kompis svarade ja och så fick de jobb av de killarna det började med att bara hålla lite väskor men det Lucas inte visste var att det bara skulle bli värre och värre tillslut så började Lucas hålla vapen men sen när Lucas Var 19 år så blev han tagen av polisen och hamnade i fängelse för vapen brott och nu är han ute och vill bli medborgare igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med hög rp nivå genom att kunna skapa roliga scenarion för både mig och motparten skull samt så kommer jag att kunna bidra med rpn genom att få bort lallarna på servern som inte hör hemma här genom att ta klipp och hoppa support eller skriva en report på det vilket kommer göra rp nivån hög

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska köra för sig själv i scenariot utan att man ska tänka på motparten och göra det kul för motparten så han kan ha roliga scenarion vilket kommer leda till att han vill fortsätta spela på servern och ha det roligt vilekt gör att rp nivån kommer bli roligare och alla kommer bli roligare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja sunt förnuft vilket jag ångrar och det kommer inte hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft innebär att man ska tänka realistiskt vdm man använder bilen som ett vapen rdm man skjuter utan anledning social rp man ska prata sig fram istället för att skjuta eller döda någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka