Nekad Unive är bättre än bäst | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Mitt namn där är Lajon eller noah03670

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Alex Karlsson och är född 2002-02-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp med att vara rik och ha många kompisar. Han levde drömlivet. Men en gång på skolrasten ringde hans mamma. Hon sa vi har förlorat nästan alla våra pengar! Lucas blev i chock. Han älskade sitt liv och ville ej ändra på det. Hans mamma förklarade att dem förlorat pengarna eftersom det var nån som hade tagit deras bank kort med alla pengarna! Men Lucas accepterade det. Han tänkte jag har kvar mina kompisar och det är de som räknas. Han gick lungt och berättade det han hade hört till sina kompisar. dem blev även i chock men de lossades som ingenting. Lucas var en ung man med en förunderlig charm och en lysande personlighet. Han var inte som de andra runt omkring honom; det var något speciellt med honom som drog människor till sig som magneter.. kompisarna använde han bara för sina pengar. Lucas var 13 år när detta hände. Men efter några dagar så märkte han att alla undvek han. Lucas visste ej varför. Han ringde sin bästa kompis och frågade varför dem undvek han. Han sa vi vill ej vara med dig för at

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag känner att jag har en rolig och bra personligthet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kännde vi så gått som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt. Om du till exempel är i ett slagsmål och din motståndare ligger ner, ska du inte börja sparka på honom bara för att vinna. Det handlar om fair play och respekt i RP. Alla ska få en chans att agera, inte bli överkörda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte då jag är relativt ny till fivem och inte hittar någon server utan har bara spelat på 100k or die servrar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,rdm,suntförnuft,failrp,rearrp....

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka