Accepterad Kneno | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338607749/

Ditt Hex-ID: steam:1100001168d0a85

Vad är din discord tagg? kneno4694

Vem var det som bannade dig? Pancakeman. men hade uppskattat om någon opartisk eller högre uppsatt tar dee

Bild på banmeddelande: bann pan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga att de tyckte att jag kunde varit mer social i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i ett scenario där vi jagade en kille som hade hetsat och är med i ett gäng som vi har krig med. personen som jag jagar har vi haft en längre konflikt med samt att han hade suttit och hetsat mot folk i vårt gäng. de som händer är att vi börjar jaga honom längs motorvägen ut mot cayo. personen laggar väldigt mycket under tiden och flyger fram och tillbaka. efter de pittar han mig och hans bil börjar ryka. jag kör då in framför honom för att kunna hoppa ut och kidnappa honom. han väljer då att hoppa ut ur sin bil på ett sätt som får mig och alla andra som var där på plats att tro att han skulle ut och skjuta. för att säkra för mig själv väljer jag då att skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är felaktig då enligt mig så skulle han suttit kvar i bilen för då hade han inte utgjort något hot och vi skulle kunnat fortsätta scenariort. jag sköt honom för att sätta min egen säkerhet först och främst och tycker de är en viktig del av rp att värna för sitt eget liv. En sak jag även tycker är fel är att de var motpartens vänner som valde att banna migg och hade hand om ärendet. båda dessa har varit med i samma gäng som honom samt en av dom lämnade gänget som var motparten samtidigt som han satt i support med mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad innan men jag tar alltid lärdom från min banns och har alldrig varit bannad för samma sak flera gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte varit där på den platsen och istället avvaktat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka