Inaktuell Kneno | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Ditt discordnamn: kneno4694

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att ni borde anställ mig som staff pågrud av att jag är en väldigt handlingskraftig och driven person. Jag är ingen som ger upp i första taget och jag får saker gjort. Jag är mycket driftig och de gör att jag vill fortsätta att göra saker bättre för mig och andra. Jag gillar att ta imot kritik då jag alltid lär mig av de och de gör att man får mer erfarenhet och blir starkare som person. Tycker att kritik förbättrar alla som får de till sig på ett bra sätt. Jag gillar att hjälpa folk och är väldigt hjälplig som person.

Jag vill hjälpa de som inte är lika Insatt i RP för att de också ska kunna har de kul här på unive. Jag tycker inte att lösningen på problem är att banna folk, Jag ser hälldre att man drar in dem i support och pratar med dem och lär dem vad de har gjort fel och hur de ska kunna göra annorlunda för att de ska kunna RP'a på ett bra sätt och göra att alla har kul när de spelar. Jag är väldigt aktiv och lägger den mesta tiden när jag e hemma på unive och är alltid redo att hjälpa folk för jag känner att jag är här för att förbättra servern och spelarna här. Jag vill att alla ska ha kul på unive samt känna att de inte behöver vara rädda för att de ska ha tråkiga scenario på grund av att folk regelbryter.

Jag vill gärna bli vänn med alla de andra i staff teamet för att jag vill att de ska vara så bra stämmning som möjligt och att de borde vara bra teamwork mellan alla staff. det är viktigt för mig att alla blir behandlade rätt och med samma förutsättningar. Jag är gärna med och speccar scenario för att både lära mig och för att få uppfattning hur scenriot utspelar sig och hur spelarna beter sig. För mig är det viktigt att man har ordning i support så att de inte sätter 5 olika grabbar och skriker på varan. Förstår att man kan vara irriterad över något regelbrott som skett ingame men tycker att man ska låta folk prata till punkt utan att de ska bli avbrutna och störda, detta gör att de blir lättare för staffs att arbeta samt mer ordning på de som behöver hjälp. Det är även viktigt för mig som är högre uppstatt att inte förbruka mina krafter genom att behandla folk olika.

Jag har även lärt mig mycket genom att titta på videor så kan lite hur de fungerar när man e staff så jag är inte hellt oruttinerad om jag kommer in i staff teamet. En fördel me att ha mig i teamet är att jag är lite äldre och väldigt mogen och behandlar folk med respekt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker de e mycket inom den krimminella rpn som inte fungerar just nu, Folk Fear rpar som om de vore ok. måga som e ute efter att sjukta osv. jag vill lösa dessa problemen och vill vara en del av lösningen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Folk behöver vara mycket tydligare med regler, när man köper krim måste man få en mycket tydligare genomgång av reglerna sen tyckter jag även att typ var tredje månad så måste man ta en intervju och se så att man kan reglerna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man måste alltid behandla alla spelare med respekt och hålla en lung ton, ibland måste man ryta till och säga till folk på skarpen för att de ska förstå. men man måste alltid vara professionel och lyssna från alla perspektiv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag= 13:00-22.30
Tisdag= 13:00-22.30
onsdag=12:00-23.30
Torsdag= 14:00 - 23:00
Fredag=12:00-01:00
Lördag= Kan hela dagen
söndag= Kan oftast hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan vintern 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag jag har varit staff två gånger tidigare och vet därför vad jag håller på med. tidigare har jag gjort några små misstag men jag lär mig alltid av mina misstag och vet vad jag ska göra annorlunda. Denna gången vill jag värkligen jobba hårt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej faktiskt inte

Senast ändrad:
blus rep på denna jävla konungen. Kan allting och vill aallas bästa. Han älskar att hunda för folk vilket gör att han är perfekt för detta jobb. Han kommer klara detta galant

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Tillbaka