Accepterad Kneno | Ansökan till Staff 320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Ditt discordnamn: kneno#4694

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att ni borde anställ mig som staff pågrud av att jag är en väldigt handlingskraftig och driven person. Jag är ingen som ger upp i första taget och jag får saker gjort. Jag är mycket driftig och de gör att jag vill fortsätta att göra saker bättre för mig och andra. Jag gillar att ta imot kritik då jag alltid lär mig av de och de gör att man får mer erfarenhet och blir starkare som person. Tycker att kritik förbättrar alla som får de till sig på ett bra sätt. Jag gillar att hjälpa folk och är väldigt hjälplig som person.

Jag vill hjälpa de som inte är lika Insatt i RP för att de också ska kunna har de kul här på unive. Jag tycker inte att lösningen på problem är att banna folk, Jag ser hälldre att man drar in dem i support och pratar med dem och lär dem vad de har gjort fel och hur de ska kunna göra annorlunda för att de ska kunna RP'a på ett bra sätt och göra att alla har kul när de spelar. Jag är väldigt aktiv och lägger den mesta tiden när jag e hemma på unive och är alltid redo att hjälpa folk för jag känner att jag är här för att förbättra servern och spelarna här. Jag vill att alla ska ha kul på unive samt känna att de inte behöver vara rädda för att de ska ha tråkiga scenario på grund av att folk regelbryter.

Jag vill gärna bli vänn med alla de andra i staff teamet för att jag vill att de ska vara så bra stämmning som möjligt och att de borde vara bra teamwork mellan alla staff. det är viktigt för mig att alla blir behandlade rätt och med samma förutsättningar. Jag är gärna med och speccar scenario för att både lära mig och för att få uppfattning hur scenriot utspelar sig och hur spelarna beter sig. För mig är det viktigt att man har ordning i support så att de inte sätter 5 olika grabbar och skriker på varan. Förstår att man kan vara irriterad över något regelbrott som skett ingame men tycker att man ska låta folk prata till punkt utan att de ska bli avbrutna och störda, detta gör att de blir lättare för staffs att arbeta samt mer ordning på de som behöver hjälp. Det är även viktigt för mig som är högre uppstatt att inte förbruka mina krafter genom att behandla folk olika.

Jag har även lärt mig mycket genom att titta på videor så kan lite hur de fungerar när man e staff så jag är inte hellt oruttinerad om jag kommer in i staff teamet. En fördel me att ha mig i teamet är att jag är lite äldre och väldigt mogen och behandlar folk med respekt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag= 16:00-22.30
Tisdag= 16:00-22.30
onsdag=16:00-23.30
Torsdag= 13:00 - 23:00
Fredag=13:00-01:00
Lördag= Kan hela dagen
söndag= Kan oftast hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sent november/tidigt december

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter av att vara staff själv men jag är lättlärd samt har vänner som är staff här på unive som kan hjälpa mig att lära mig. Kan även ta emot kritik bra så att jag lär mig.

/goto id= Du tpar till de id

/m id= Detta är för att skriva meddelande till folk så att ingen annan ser.

/svban Du bannar i en timme för ett milt regelbrott.

/ban Detta skrivs när du ska banna någon.

/sc skicka Meddela i staff chatten

/setjob När du ska ge en någon ett jobb.

/noclip= Detta gör du för att bli osynlig så du kan specca folk. Detta är för att folk inte ska se dig och ändra på sig bara för du är där. för att man ska kunna speca scenario

/skin (id) Du ger den personen klädmeny

/toggleid Då ser du personernas ID hela tiden

/sv= meddelande till servervakt chatten i serven

/tpm= Detta är för att tp till en plats du har satt ut på kartan

/kick Du kickar en person som en varning att den ska bete sig.

/unban (Hex-id) Ifall någon har blivit felaktigt bannade

/dv Detta är för att ta bort ett fordon.

/freeze Du fryser någon så den inte kan röra sig.

/unfreeze Du gör så att personen inte är fast längre

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill hels jobba inom donation, RP, eller support och jobb. Är berädd att jobba inom de andra områden om de skulle behövas, Fördedrar dock att inte jobba innom krim då jag själv är de och vill helt inte vara med och ta beslut då,

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Ditt discordnamn: kneno#4694

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att ni borde anställ mig som staff pågrud av att jag är en väldigt handlingskraftig och driven person. Jag är ingen som ger upp i första taget och jag får saker gjort. Jag är mycket driftig och de gör att jag vill fortsätta att göra saker bättre för mig och andra. Jag gillar att ta imot kritik då jag alltid lär mig av de och de gör att man får mer erfarenhet och blir starkare som person. Tycker att kritik förbättrar alla som får de till sig på ett bra sätt. Jag gillar att hjälpa folk och är väldigt hjälplig som person.

Jag vill hjälpa de som inte är lika Insatt i RP för att de också ska kunna har de kul här på unive. Jag tycker inte att lösningen på problem är att banna folk, Jag ser hälldre att man drar in dem i support och pratar med dem och lär dem vad de har gjort fel och hur de ska kunna göra annorlunda för att de ska kunna RP'a på ett bra sätt och göra att alla har kul när de spelar. Jag är väldigt aktiv och lägger den mesta tiden när jag e hemma på unive och är alltid redo att hjälpa folk för jag känner att jag är här för att förbättra servern och spelarna här. Jag vill att alla ska ha kul på unive samt känna att de inte behöver vara rädda för att de ska ha tråkiga scenario på grund av att folk regelbryter.

Jag vill gärna bli vänn med alla de andra i staff teamet för att jag vill att de ska vara så bra stämmning som möjligt och att de borde vara bra teamwork mellan alla staff. det är viktigt för mig att alla blir behandlade rätt och med samma förutsättningar. Jag är gärna med och speccar scenario för att både lära mig och för att få uppfattning hur scenriot utspelar sig och hur spelarna beter sig. För mig är det viktigt att man har ordning i support så att de inte sätter 5 olika grabbar och skriker på varan. Förstår att man kan vara irriterad över något regelbrott som skett ingame men tycker att man ska låta folk prata till punkt utan att de ska bli avbrutna och störda, detta gör att de blir lättare för staffs att arbeta samt mer ordning på de som behöver hjälp. Det är även viktigt för mig som är högre uppstatt att inte förbruka mina krafter genom att behandla folk olika.

Jag har även lärt mig mycket genom att titta på videor så kan lite hur de fungerar när man e staff så jag är inte hellt oruttinerad om jag kommer in i staff teamet. En fördel me att ha mig i teamet är att jag är lite äldre och väldigt mogen och behandlar folk med respekt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag= 16:00-22.30
Tisdag= 16:00-22.30
onsdag=16:00-23.30
Torsdag= 13:00 - 23:00
Fredag=13:00-01:00
Lördag= Kan hela dagen
söndag= Kan oftast hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sent november/tidigt december

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter av att vara staff själv men jag är lättlärd samt har vänner som är staff här på unive som kan hjälpa mig att lära mig. Kan även ta emot kritik bra så att jag lär mig.

/goto id= Du tpar till de id

/m id= Detta är för att skriva meddelande till folk så att ingen annan ser.

/svban Du bannar i en timme för ett milt regelbrott.

/ban Detta skrivs när du ska banna någon.

/sc skicka Meddela i staff chatten

/setjob När du ska ge en någon ett jobb.

/noclip= Detta gör du för att bli osynlig så du kan specca folk. Detta är för att folk inte ska se dig och ändra på sig bara för du är där. för att man ska kunna speca scenario

/skin (id) Du ger den personen klädmeny

/toggleid Då ser du personernas ID hela tiden

/sv= meddelande till servervakt chatten i serven

/tpm= Detta är för att tp till en plats du har satt ut på kartan

/kick Du kickar en person som en varning att den ska bete sig.

/unban (Hex-id) Ifall någon har blivit felaktigt bannade

/dv Detta är för att ta bort ett fordon.

/freeze Du fryser någon så den inte kan röra sig.

/unfreeze Du gör så att personen inte är fast längre

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill hels jobba inom donation, RP, eller support. Är berädd att jobba inom de andra områden om de skulle behövas, Fördedrar dock att inte jobba innom krim då jag själv är de och vill helt inte vara med och ta beslut då, och inte inomm jobb då jag inte har speciellt mycket erfarenhet om hur de fungerar.
+rep bra ansökan

+rep skön kille och mogen kille, Skulle jättegärna vilja se dig i staff teamet, Då du är en riktigt bra person snäll och alltid trevlig. Du måste bli staff <3

Tillbaka